والورده: بزرگ جلوه دادن مسائل در بارسلونا رایج است

ارنستو والورده حساسیت بازی تیمش مقابل بوروسیادورتموند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را درک می‌کند.

والورده: بزرگ جلوه دادن مسائل در بارسلونا رایج است

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بوروسیادورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یک نبرد دشوار را پیش‌بینی کرد.

سرمربی تیم بارسلونا در این باره گفت:  بازی مهمی است؛ برای آنها، ما و جدول مسابقات. فعلا به لحاظ امتیازی در شرایط بهتری نسبت به حریف هستیم و با یک برد می‌توانیم صعودمان را قطعی کنیم.  قصد داریم از این فرصت استفاده کنیم. در خانه قدرتمند هستیم و می‌دانیم پیروزی در این بازی ارزش زیادی دارد. دورتموند تیم خوبی است. بارسا همیشه تحت فشار قرار دارد و توقعات بالایی در اطراف تیم دیده می‌شود. همیشه هم نکته یا چیزی برای انتقاد کردن و بهتر شدن وجود دارد. بازی با لگانس را با زحمت فراوان بردیم. اینجا در بارسلونا موظفیم ببریم و در هر بازی درس فوتبال بدهیم. همیشه بازی بعدی هم وجود دارد.  بازی پیش‌رو اهمیت زیادی دارد و به کمک همه نیاز داریم.

او در ادامه افزود: باید بهتر از این کار کنیم. باید در برخی فاکتورها به ثبات برسیم. بازی با لگانس بسیار دشوار بود اما هیچ وقت تسلیم نشدیم و ورق را برگرداندیم. در بارسلونا معمولا این مساله که همه چیز را بزرگ جلوه دهند، رایج است. بهترین راه پیروز شدن، خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی و ندادن شانس به حریف است. اگر توپ را در اختیار داشته باشید اما موقعیتی ایجاد نکنید، امکان بردن فراهم نمی‌شود. سعی داریم در جریان بازی به پیروزی برسیم اما در بازی با لگانس فقط  از کاشته‌ها استفاده کردیم. کاشته‌ به دست آوردیم چون در حال حمله بودیم. باید توجه داشت  تیم حریف برای تشویق کردن ما در زمین نیست بلکه برای بردن به میدان می‌آید. ملو  مشکلی ندارد و با وضعیت خوبی از اردوی برزیل برگشت. او هم در بسیاری از بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار داشته است. آرتور بیشتر از اینکه یک هافبک هجومی باشد، هافبکی کنترل کننده است که مالکیت توپ را به شما تضمین می‌دهد. قطعا در آینده بیشتر بازی خواهد کرد. باید در تمرینات به گریزمان کمک کرد. به او نکاتی را گوشزد کردم که شاید به دردش بخورد. گریزمان بازیکن بزرگی است و امیدواریم در هر بازی این را نشان بدهد. لنگله با مصدومیتی جزئی از فرانسه برگشت و نمی‌خواستیم روی او ریسک کنیم. او دیروز کامل تمرین کرد. تودیبو و آرائوخو را هم داریم. مشکلی از این بابت نیست. دلیل خط خوردن تودیبو از لیست تیم در بازی با لگانس این بود که او یک روز قبل از آخرین جلسه تمرینی از اردوی فرانسه برگشت و کمی هم آسیب دیده بود. آرائوخو از تیم دوم می‌آید و بازیکنی مشتاق یادگیری و جدی است که می‌تواند به ما کمک کند.

والورده در پایان اظهار داشت: فیرپو خیلی خوب به توقعات پاسخ داده است. به جونیور اعتماد داریم و او هم جواب اعتمادمان را در زمین می‌دهد. خواسته هر بازیکنی حضور در ترکیب است. دی‌یونگ می‌تواند در 2  پست بازی کند. او  در هر 2  پست به کار گرفته شده و جواب داده است. بوسکتس  یک هافبک کلاسیک به نظر می‌رسد.دی‌یونگ می‌تواند در حملات هم مشارکت خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها