هفته پنجم لیگ بسکتبال؛

تقابل تیم‌های بدون باخت در تهران

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال در حالی دوشنبه برگزار می‌شود که دو تیم بدون باخت و مدعی مهرام و نفت جدالی حساس و تعیین‌کننده با یکدیگر خواهند داشت.

تقابل تیم‌های بدون باخت در تهران

مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا دوشنبه با برگزاری هفت دیدار وارد هفته پنجم می شود. در این هفته از رقابت ها دو تیم مهرام تهران و نفت آبادان که هر چهار دیدار خود را با برد به پایان رساندند، رو در روی هم قرار می گیرند.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام البته در جدول رده بندی یک پله بالاتر از نفت و در رده سوم قرار دارند. آنها در صورت پیروزی در دیدار فردا می توانند جایگاه فعلی را تثبیت کرده و حتی امیدوار به صعود در جدول باشند. بازیکنان نفت هم امیدوارند در پایان دیدار فردا روند دیدارهای بدون باخت خود را حفظ کرده و اینگونه به صدر جدول نزدیک تر شوند.

صدر جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال در حال حاضر در اختیار پتروشیمی است. این تیم برای حفظ این جایگاه باید فردا در رقابت با شیمیدر که تنها یک باخت در کارنامه دارد، صاحب برتری شود چراکه شهرداری گرگان منتظر کوچکترین لغزش این تیم و بازیکنانش است تا صدر جدول را از آن خود کند. گرگانی ها همچون پتروشیمی تمام دیدارهای خود را با برد تمام کرده اند. آنها فردا به مصاف ذوب آهن می روند که برای نخستین بار می تواند از دو بازیکن خارجی خود به صورت همزمان استفاده کند.

برنامه کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال که فردا دوشنبه برگزار می شود، به این شرح است:

* آویژه صنعت مشهد - نیروی زمینی تهران (ساعت ۱۶)

* شهرداری قزوین - مس کرمان (ساعت ۱۶)

* رعد پدافند هوایی شهرکرد - شهرداری بندرعباس (ساعت ۱۶)

* اکسون تهران - توفارقان آذرشهر (ساعت ۱۶)

* ذوب آهن اصفهان - شهرداری گرگان (ساعت ۱۶)

* شیمیدر قم - پتروشیمی بندرامام (ساعت ۱۶)

* مهرام تهران - نفت آبادان (ساعت ۱۸)

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها