سید صالحی: علیپور هنوز نتوانسته فشار و استرس را از خود دور کند

بازیکن سابق فوتبال گفت: علیپور هنوز نتوانسته فشار و استرس را از خود دور کند و این موضوع تاثیر زیادی در عملکردش گذاشته است.

سید صالحی: علیپور هنوز نتوانسته فشار و استرس را از خود دور کند

سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق فوتبال درباره پیروزی پرسپولیس برابر تیم پیکان اظهار کرد: وضعیت این بازی طوری بود که نشان داد پرسپولیس به شرایط ایده آل فصل گذشته خود نرسیده و هنوز کالدرون به ترکیب آرمانی اش دست نیافته است. به هر حال تجربه پرسپولیس باعث شد که این بازی را با پیروزی پشت سربگذارد.

سید صالحی درباره ناکامی علیپور در امر گلزنی بیان کرد: تیم پرسپولیس مکمل خوبی برای قرار گرفتن در کنار علیپور ندارد و شرایط روحی و روانی بر عملکرد مهاجم پرسپولیس تاثیر گذاشته است. به نظرم پرسپولیس کمبود مهاجم دارد و بعد از اینکه چند بازیکن را در اوایل فصل از دست داد در نهایت نتوانست جایگزین مناسبی به خدمت بگیرد. به هر حال علیپور هنوز نتوانسته فشار و استرس از خود دور کند. پرسپولیس نتیجه می گیرد، اما مهاجمان این تیم گل نمی زنند و این تیم نیاز به هافبک طراح و خلاق دارد.

  پرسپولیسی ها باید  شریفی را حفظ می کردند 

او درباره عملکرد جونیور بازیکن برزیلی پرسپولیس گفت: هماهنگ شدن بازیکنان خارجی با داخلی ها متفاوت است و زمان می برد تا خارجی ها با شرایط و جو فوتبال کشورمان آشنا شوند. یکسری از بازیکنان خارجی هنوز نتوانسته اند خودشان را از لحاظ روحی و روانی با فضای موجود هماهنگ کنند، اما برخی از آنها از جمله ابراهیم توره در فوتبال کشورمان متحول شدند و در تیم هایی همانند سپاهان تاثیر گذار بودند. تا این لحظه  از جونیور  مورد خاصی ندیدم.

سید صالحی درباره اظهارات کالدرون مبنی بر اینکه جونیور انتخاب پنجم و ششم بوده است، بیان کرد: اگر جونیور مهاجم خوبی نبود، چرا پرسپولیسی ها بازیکنانی همانند شریفی را حفظ نکردند. به نظرم کالدرون باید ترکیب قبلی پرسپولیس نگه می داشت و نیم فصل دوم درباره تغییر ترکیبش تصمیم می گرفت.

کارشناس فوتبال درباره شادی بعد از گل مهدی ترابی تصریح کرد: به نظرم این موضوع به زندگی شخصی ترابی مربوط است و ارتباطی به کسی ندارد. به هر حال ترابی نیت کرده بود که بعد از گلزنی این حرکت را انجام بدهد.

فوتبال بدون تماشاچی لذت ندارد 

او درباره اینکه بازی پرسپولیس برابر پیکان بدون تماشاگر برگزار شد، گفت: فوتبال بدون تماشاچی لذت ندارد، اما هواداران باید مراقب رفتار و حرکات خود باشند و محروم شدن آنها به ضرر تیم تمام می شود.

سید صالحی درباره اینکه سید جلال حسینی زیاد بازی نمی کند و احتمال مربگیری اش در نیم فصل دوم وجود دارد، گفت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و تا جایی که می دانم این بازیکن مصدوم بوده است. البته به نظرم سید جلال یکی از مدافعان خوب کشورمان است که می تواند خط دفاع پرسپولیس را مستحکم تر کند.

بازیکن سابق فوتبال درباره پیش بینی اش از آینده تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: به نظرم پرسپولیس کار سختی برای قهرمانی دارد، چرا که با تغییر و تحولات صورت گرفته زمان می برد تا کالدرون به ترکیب اصلی خود دست یابد. برانکو یک تیم یکدست در اختیار داشت و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ بودند، این موضوع در تیم کالدرون دیده نمی شود.

او در پایان درباره مدعیان قهرمانی گفت: به نظرم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هستند و مابقی تیم ها برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها