مجید حسینی دیدار با بحرین را از دست داد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت دیدار با بحرین را از دست داد.

مجید حسینی دیدار با بحرین را از دست داد

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درحالی تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین روز سه شنبه (۲۳ مهر) در منامه به مصاف هم می‌روند که درحال حاضر شاگردان مارک ویلموتس با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارند و بحرینی‌ها با ۴ امتیاز سوم هستند.  

تیم ملی فوتبال ایران در هفته نخست مسابقات مقدماتی جام جهانی استراحت کرد و سپس با نتیجه ۲ بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و سپس ۱۴ بر صفر از سد کامبوج گذشت تا با ۶ امتیاز در گروه سوم صدرنشین باشد. از سوی دیگر بحرین نیز در هفته اول رو در روی عراق به تساوی یک - یک رسید، اما در ادامه مقابل کامبوج پیروز شد تا با ۴ امتیاز در رده نخست گروه سوم باشد.

مجید حسینی، مدافع تیم ترابوزان اسپور که یک شنبه این هفته و در جریان بازی تیمش مقابل ریزه اسپور که با برتری ۲ بر یک شاگردان اونال کارامان همراه بود، دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه ۶۳ بازی جای خود را به دنیل استوریج، مهاجم سرشناس انگلیسی داد با توجه به این مصدومیت بازی با کامبوج را از دست داد و همچنین به دیدار با بحرین نمی‌رسد.  

این بازیکن مقابل تیم سوم جدول بازی نخواهد کرد، اما احتمال دارد با تشخیص ویلموتس، حسینی به بحرین برود. با این وجود امید نورافکن، کاپیتان تیم ملی امید به جای همراهی یوز‌های جوان به اردوی قطر، راهی بحرین می‌شود تا با صلاحدید کادرفنی بازی کند.  

دیدار تیم‌های ملی فوتبال بحرین و ایران از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۳ مهر در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها