حمید درخشان نتیجه دربی را پیش بینی کرد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که خط میانی اش بهتر بازی کند شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد پایتخت دارد.

حمید درخشان نتیجه دربی را پیش بینی کرد

حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط ۲ تیم پرسپولیس و استقلال در آستانه شهرآورد ۹۰ اظهار کرد: هر ۲ تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و اگر استقلال تاکنون در لیگ برتر نتیجه نگرفته است دلیلی بر عملکرد ضعیف این تیم نیست چرا که این تیم بزرگ است و نتایج قبل این ۲ تیم تاثیری بر روی شهرآورد (دربی) پایتخت ندارد. هر تیمی که از توانمندی‌های خود استفاده کند برنده این دیدار است.

درخشان درباره برگ برنده شهرآورد پایتخت بیان کرد: به نظرم هافبک‌های ۲ تیم نقش اساسی در این بازی دارند و هر تیمی که هافبک هایش بهتر بازی کنند شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد سرخابی‌ها دارد.

تفاوت مربیان خارجی با داخلی ها را باید در شهرآورد ببینیم 

او درباره اینکه کالدرون و استراماچونی سرمربیان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۰ بیان کرد:  این ۲ مربی خارجی اولین شهرآورد سرخابی‌ها را تجربه می‌کنند و همه انتظار ارائه یک بازی خوب از ۲ تیم دارند. به هر حال ما باید تفاوت مربیان خارجی با داخلی‌ها را در شهرآورد ببینیم و امیدوارم این ۲ مربی بتوانند تفکرات  و نحوه فوتبال خود را در زمین مسابقه پیاده کنند و یک دربی جذاب و دیدنی شاهد باشیم که تماشاگران لذت ببرند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از شهرآورد پایتخت دارد، گفت:  زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم تیم ما  یک بر صفر از استقلال عقب بود که در نهایت توانستیم ۲ بر یک این بازی را پیروز شویم. علاوه بر این در یک بازی دیگر توانستیم با نتیجه ۳ برصفر استقلال را شکست بدهیم. به هر حال پیروزی‌ها در شهرآورد بهترین خاطره ام از این بازی هاست و باخت‌ها جزء خاطرات بدم است.  

بازی محتاطانه باعث تساوی در شهرآورد پایتخت می شود 

او درباره اینکه در شهرآورد‌ها توصیه‌ای به ۲ تیم پرسپولیس و استقلال شده است، بیان کرد: فقط حرف و حدیث بوده است و هیچ  کس توصیه‌ای قبل از بازی دربی  به ما نمی‌کرد. هر تیمی دوست دارد این بازی مهم و حیثیتی را پیروز شود و اگر هم بازی سرخابی‌ها مساوی می‌شود به علت اینکه ۲ تیم با احتیاط بازی می‌کنند.  

درخشان درباره کری خوانی اش برای تیم استقلال تصریح کرد: تیم استقلال قابل احترام است و آرزوی موفقیت برای هر ۲ تیم می‌کنم و امیدوارم بازی جذابی به نمایش بگذارند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه شهرآورد پایتخت گفت: به نظرم پرسپولیس می‌تواند با نتیجه یک برصفر این بازی را پیروز شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها