برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی همدان

رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در چهار رده بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از امروز به میزبانی همدان آغاز شد.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی همدان

جعفر سمودی در گفتگو با مستقل آنلاین، اظهار داشت: این‌مسابقات طی روزهای ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در بخش آقایان و رور یکم اردیبهشت ماه لغایت ۶ اردیبهشت ماه در بخش بانوان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان افزود: چهار هزار و ۷۰۰ نفر با عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت کرده اند و ثبت نام کاراته بازان توسط سامانه فدراسیون انجام شده است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ دارو در بخش آقایان و بانوان داوری خواهند کرد و داوران در سطح جهانی، آسیایی و ممتاز ملی هستند.

سمودی در خصوص شرکت کاراته کاران استان همدان در این مسابقات، ادامه داد: ۲۲۰ کاراته کار از سراسر استان در بخش آقایان و خانم ها شرکت می کنند و ۶ داور از استان همدان در این مسابقات حضور دارند.

رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان با اظهار خرسندی از اینکه اتفاقات خوبی در کاراته استان در چند سال اخیر رخ داده است، گفت: علاوه بر تعداد ورزشکاران و عوامل اجرایی آنها ۱۰ هزار نفر همراه ورزشکاران از سراسر کشور می‌تواند در رونق گردشگری استان موثر باشد.

وی با اشاره به نبود افتتاحیه برای این مسابقات عنوان کرد: مراسم افتتاحیه به دلیل حجم بالای شرکت کننده و مقاطع سنی مختلف برگزار نشده اما برای این مسابقات مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.

سمودی با بیان اینکه کاراته جزو رشته های مهارتی است که رکوردی نیست بیان کرد: امیدواریم کاراته بازان و داوران و مربیان استان همدان از این مسابقات با دست پر بیرون بیایند.

گفتنی است؛ مسابقات انتخابی تیم ملی در روز نخست با برگزاری اوزان ۸۴+، ۸۴-، ۷۵-، ۶۷- رده سنی زیر ۲۱ سال پیگیری شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها