درباره زنی که خود را هالک می‌نامد چه می‌دانید؟

زنی که خود را هالک می نامد!/ عضلاتی بزرگتر از آرنولد دارد.

درباره زنی که خود را هالک می‌نامد چه می‌دانید؟

جکی کورن، ملقب به “زن-هالک”، یک علاقه‌مند به تناسب اندام ۳۴ ساله از هلند است که ظاهراً بازوهایی حجیم‌تر از آرنولد شوارتزنگر در دوران اوج خود دارد، ۲۴ اینچ در مقابل ۲۲ اینچ.

کُرن همیشه به تناسب اندام علاقه‌مند بوده است، اما تنها پس از آنکه به دلیل محدودیت‌های کووید-۱۹ مجبور به ترک موقت کیک‌بوکسینگ در سال ۲۰۲۰ شد، متوجه شد که با اندامی حجیم‌تر احساس راحتی بیشتری می‌کند.

از آن زمان، وزن او بیش از دو برابر شده است، با اندام منحنی خود کنار آمده و خود را وقف ساختن عضلات حجیم کرده است. او اکنون خود را قوی‌تر از همیشه احساس می‌کند و با وجود اینکه در فضای مجازی با الفاظی مانند “چاق” یا “بیش‌ازحد مردانه” مورد خطاب قرار می‌گیرد، تنها بر روی نکات مثبت تمرکز می‌کند و دیگران را نیز به همین کار تشویق می‌کند.

جکی در مصاحبه با مدیا درام ورلد می‌گوید: “وقتی کسی مرا با چنین الفاظی صدا می‌زند، کار من این است که کامنت را پاک کرده و سپس فرد را مسدود کنم. روی ذهنیت‌های منفی تمرکز نمی‌کنم، همیشه افرادی هستند که فکر می‌کنند بهتر می‌دانند یا می‌توانند بهتر عمل کنند، اما این مسیر مال من است و بدون در نظر گرفتن کامنت‌های منفی، آن را به روش خودم طی می‌کنم. راستش را بخواهید، اگر در مسیر خود با سخنان زننده‌ای روبرو شدید، فقط افکار یا کامنت‌های منفی را نادیده بگیرید.”

کُرن می‌گوید زمانی که کیک‌بوکسینگ کار می‌کرد، همیشه احساس قدرت می‌کرد، اما به دلیل رژیم غذایی مداوم، همچنین احساس خستگی داشت.

منبع: عصر ترکیه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها