زاهدی در تراکتور ماندنی است

مدیرعامل باشگاه تراکتور به ترکیه رفته تا با دست پر به تبریز بازگردد.

زاهدی در تراکتور ماندنی است

در چند روز گذشته مباحثی در مورد جدایی مسیح زاهدی از تراکتور و پیوستن این مدافع به ماشین سازی مطرح شده بود. حتی عدم حضور این بازیکن در تمرینات تراکتور این شائبه را جدی تر کرد اما قضیه از این قرار است که رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی درصدد تقویت خط دفاع تیمش است و از باشگاه تراکتور خواسته بود تا مسیح زاهدی را به این تیم بدهند اما مصطفی دنیزلی با این تصمیم مخالفت کرده و در نتیجه باشگاه هم اعلام کرد که انتقالی صورت نخواهد گرفت.

دلیل غیبت زاهدی در تمرینات تراکتور هم به مصدومت او مربوط می شود و مشکل دیگری ندارد. 

خبر دوم از تراکتور سفر غلامرضا صادقیان مدیرعامل این باشگاه به ترکیه است. صادقیان از چهارشنبه در ترکیه به سر می برد تا قرارداد دو مهاجم خارجی خود را نهایی کند. باشگاه تراکتور برای جلوگیری از مانع تراشی برای عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر خود از اعلام اسامی آنها خودداری می کند اما یکی از سایت های خارجی روز گذشته از نام یکی از بازیکنان مورد نظر تبریزی ها پرده برداشت.

این بازیکن اهل پرو، ویلیان میمبلا نام دارد. در حال حاضر او به همراه مدیربرنامه های خود در ترکیه بسر می برد تا با فراهم شدن مقدمات راهی تبریز شود. نام دیگر بازیکن هنوز افشا نشده است. ظاهرا بعد از اینکه در روند مذاکرات باشگاه تراکتور با جونیور مهاجم برزیلی که با پرسپولیس به توافق رسیده اشکالاتی به وجود آمد باشگاه تراکتور از هرگونه افشای نام بازیکنان مورد نظرش جلوگیری سفت و سختی می کند. 

در هر صورت صادقیان مدیرعامل سرخپوشان تبریزی در ترکیه است تا امروز و فردا قرارداد این بازیکنان را نهایی کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها