نظر قلعه‌نویی درباره حضور نکونام در استقلال فاش شد

سیامک قلیچ‌خانی می‌گوید: همچنین درباره موضوع آقای نکونام و دخالت آقای قلعه‌نویی در موضوع حضور ایشان در استقلال، بحث‌هایی مطرح شده که من از همینجا این مسئله را هم تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم بنویسید این موضوع کذب محض است.

نظر قلعه‌نویی درباره حضور نکونام در استقلال فاش شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ ورزش سه نوشت: این اولین اظهارنظر صریح مربوط به موضوع ملتهب ارتباط منفی میان جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی است.

سیامک قلیچ‌خانی در بین روزنامه‌نگاران ورزشی ایران، یک چهره شناخته‌شده است. او پس از سال‌ها حضور در عرصه روزنامه‌نگاری ورزشی، نزدیک به دو دهه همراه با امیر قلعه‌نویی، سرمربی امروز تیم ملی ایران، وی را همراهی کرده است.

در پی ورود شایعات و اظهارنظرهایی که حالا نمی‌شود از کنار آن‌ها گذشت، قلیچ‌خانی در یک گفتگوی کوتاه درباره شایعات مهم این روزها واکنش نشان می‌دهد. او می‌گوید: ضمن احترام به همه فعالیت‌های فوتبال ایران، طبیعتا به نظر نمی‌رسد شغلی بالاتر از شغل هدایت تیم ملی وجود داشته باشد و آقای قلعه‌نویی در حال حاضر سرمربی تیم ملی هستند و نگاهی به حضور در هیچ باشگاهی ندارند.

قلیچ‌خانی ادامه می‌دهد: در دوره‌ای که آقای قلعه‌نویی در گل‌گهر حضور داشتند، باشگاه استقلال مصر بود که ایشان را استخدام کند و حتی تقاضای رسمی و کتبی به باشگاه گل‌گهر فرستاد که این درخواست در باشگاه سابق ما در سیرجان موجود است اما آقای قلعه‌نویی نپذیرفت که استقلال بیاید. در حال حاضر هم شایعات مربوط به این موضوع از سوی بنده و ایشان تکذیب می‌شود و این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و برنامه ایشان ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال و کار در تیم ملی و انشاالله حضور مناسب در جام ملت‌های آسیا است.

او در ادامه می‌گوید: همچنین درباره موضوع آقای نکونام و دخالت آقای قلعه‌نویی در موضوع حضور ایشان در استقلال، بحث‌هایی مطرح شده که من از همینجا این مسئله را هم تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم بنویسید این موضوع کذب محض است. شاید آقای قلعه‌نویی و نکونام به دلیل شرایط کاری، ارتباط نزدیک با یکدیگر نداشته باشند اما این دلیل نمی‌شود که به عنوان سرمربی تیم ملی، آقای قلعه‌نویی در مورد تصمیم‌گیری‌های کلان و مهم در باشگاهی که حضوری در آن ندارد، دخالتی بکند. ضمن اینکه آقای قلعه‌نویی همواره در مصاحبه‌هایش از آقای نکونام به عنوان یکی از مربیان آینده‌دار و خوب فوتبال ایران یاد کرده و من هم روی این موضوع تاکید می‌کنم و برای جواد در هر جایی که حضور دارد، آرزوی موفقیت خواهیم کرد و به نظر من اگر این اتفاق برای استقلال هم بیفتد، آقای قلعه‌نویی را هم خوشحال می‌کند.

از قلیچ‌خانی می‌پرسیم این حرف‌ها چرا در فضای مجازی مطرح شده است: خیلی موضوع پیچیده ای نیست. زمان آقایان فکری، شفر و حتی پیش از فصل ساپینتو را رصد کنید خیلی آسان حقایق مشخص می‌شود. ابتدای فصل گذشته طبق گفته صریح آقای آجرلو، نکونام گزینه اصلی استقلال بود اما به دلیل همین جو مسموم ایشان به استقلال نیامد ولی امروز برای ایجاد حواشی موضوع نکونام را به قلعه‌نویی وصل می‌کنند. فکر می‌کنم به آسانی میشود این بازی مسموم و کثیف را تشخیص داد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها