با انتخاب نکونام نصف ایران را شاد کنید! هوادار استقلال چه گناهی کرده طرفدار این تیم شده؟ آقای سجادی! کریمی وقت کافی نداشت که تیم از آسیا حذف شد

برومند پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال فصل بیست و یکم قهرمان شد فرهاد مجیدی سرمربی اش بود و استقلال بعد از ۹ سال با هدایت یک مربی ایرانی قهرمان لیگ برتر شد. حالا من سوال می‌کنم؛ چرا جواد نکونام که یک فوتبالیست با ارزش برای دیگران بوده و ۱۵۰ بازی ملی دارد نمی‌تواند سرمربی استقلال شود؟

با انتخاب نکونام نصف ایران را شاد کنید! هوادار استقلال چه گناهی کرده طرفدار این تیم شده؟ آقای سجادی! کریمی وقت کافی نداشت که تیم از آسیا حذف شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ پیشکسوت استقلال گفت: نیمی از طرفداران فوتبال ایران انتخاب خودشان را کرده اند و دوست دارند جواد نکونام سرمربی تیم محبوب‌شان بشود لطفاً دل آنها را نشکنید.

پرویز برومند، کاپیتان و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره مسائل مربوط به سرمربیگری استقلال طی روزهای اخیر اظهار داشت: چند سالی است که شعار اکثر مسئولان کشور ماه توجه به تولیدات داخلی و اعتماد به نیروهای ایرانی است. مگر این صحبت‌ها برای پیشرفت ایرانی‌ها نیست! چرا از نیروهای داخلی خودمان استفاده نمی‌کنیم؟ چرا هنوز هم می‌شنویم که استقلال به دنبال مربی خارجی است؟ مگر این تیم فصل قبل با ساپینتو چه عنوانی به دست آورد!

وی افزود: اگر استقلال فصل بیست و یکم قهرمان شد فرهاد مجیدی سرمربی اش بود و استقلال بعد از ۹ سال با هدایت یک مربی ایرانی قهرمان لیگ برتر شد. حالا من سوال می‌کنم؛ چرا جواد نکونام که یک فوتبالیست با ارزش برای دیگران بوده و ۱۵۰ بازی ملی دارد نمی‌تواند سرمربی استقلال شود؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هواداران تیم استقلال چه گناهی کرده اند که طرفدار این باشگاه شده اند؟ استقلال تیم با شخصیت و بزرگی در سطح ایران و آسیاست. آنهایی که مسئولیت ورزش کشور و باشگاه استقلال را در دست دارند می‌توانند با دادن یک مجوز، دل میلیون‌ها هوادار استقلال را خوشحال کنند.

برومند با اشاره به اسامی مطرح شده برای نشستن روی نیمکت استقلال ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است. نیمکت مربیگری این تیم جای هرکسی نیست. اینجا حجازی‌ها، پورحیدری‌ها و قلعه نویی‌ها نشسته اند، پس نباید اسم هر کسی را برای نشستن روی نیمکت استقلال مطرح کرد و به آنها ارزش داد.

 

203326

 

وی خاطرنشان کرد: من از وزیر ورزش یک خواهش دارم. ایشان به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که در طول ماه‌های اخیر هم به شدت از سوی فضای مجازی متهم به پرسپولیسی شدن می‌شد و من شخصا این موضوع را قبول ندارم برای اینکه ثابت کند واقعاً فرقی بین این دو باشگاه نیست لااقل دو ساعت از وقتش را صرف استقلال کند تا متوجه بشویم چه مشکلی وجود دارد که نکونام نمی‌تواند هدایت استقلال را در دست بگیرد.

وی افزود: اگر ظرف چند روز، وزیر روزی یک ساعت به استقلال و هوادارانش فکر کند قطعاً مشکل این تیم حل می‌شود. الان مردم و هواداران استقلال جواد نکونام را می‌خواهند. جواد از مفاخر فوتبال ایران است که چه در رده باشگاهی و چه رده ملی برای کشورش افتخارآفرینی کرده و حالا هم نباید زحماتش نادیده گرفته شود. حقش است که سرمربی استقلال شود. نباید چنین نیرویی خوبی را از دست بدهیم.

برومند با اشاره به تلاش‌های مدیر این روزهای استقلال گفت: واقعاً وقتی در فیلم دیدم حجت کریمی‌سوار بر موتور از جلوی باشگاه حرکت کرد از ته دل خوشحال شدم که یک نفر با تمام وجود برای استقلال زحمت می‌کشد. کاری ندارم در فضای مجازی چه حرف‌هایی علیه او می‌زنند. این مرد از وقتی آمده مشکلات بزرگ استقلال را حل کرده است. او سنگین ترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال را پرداخت کرد و ماجرای استراماچونی را تمام کرد.

وی تأکید کرد: کریمی‌وقت نداشت که استقلال از آسیا حذف شد، وگرنه قطعاً نمی‌گذاشت استقلال از آسیا حذف شود. الان هم دارد تمام تلاشش را می‌کند. من شخصا خبر دارم که او شب و روز در تلاش است تا بهترین اتفاق‌ها برای استقلال بیفتد. همین دو روز پیش زیر سرم هم رفت. از مردم و هواداران خواهش می‌کنم این روزها به باشگاه و مدیرانش کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها