حمله برادر نکونام به سرمربی تیم ملی در روزهای نزدیک بودن او به استقلال!

یک رسانه مدعی شد: گزینه محبوب قلعه‌نویی برای نیمکت استقلال رضا عنایتی است که در حال حاضر سرمربی تیم امید است و اما قلعه‌نویی در تلاش است تا او را روی نیمکت آبی‌ها هم بنشاند. از طرفی گفته می‌شود قلعه‌نویی ارتباط خوبی با حجت‌کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال دارد و همین موضوع باعث شده تا حرف او در برای انتخاب سرمربی فصل بعد، خریدار داشته باشد.

حمله برادر نکونام به سرمربی تیم ملی در روزهای نزدیک بودن او به استقلال!

به گزارش مستقل آنلاین؛ ایران ورزشی نوشت: در شرایطی که از جواد نکونام به عنوان جدی‌ترین گزینه برای هدایت استقلال نام برده می‌شود، به نظر می‌رسد موانع عجیبی سد راه کاپیتان سابق تیم ملی برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها قرار دارد.

 یکی از این موانع مخالفت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با انتخاب نکونام است! خبری عجیب اما واقعی که برادر جواد نکونام هم ساعتی قبل با انتشار یک استوری آن را تایید کرد. اگر چه مهدی نکونام تنها به نوشتن این جمله یعنی "همان که جناب مایلی‌کهن گفت" بسنده کرده اما غیر مستقیم دخالت قلعه‌نویی در روند انتخاب سرمربی برای آبی‌پوشان را تایید کرده است.

محمد مایلی‌کهن در روزهای اخیر صحبت‌هایی جنجالی را علیه سرمربی تیم ملی انجام داده و مدعی شده که قلعه‌نویی در انتخاب سرمربی تیم‌های لیگ برتری نقش دارد. برای مثال مایلی‌کهن می‌گوید مهدی رحمتی با نظر شخص قلعه‌نویی سکان نساجی را در اختیار گرفته است.

ادعایی که با مهر تایید برادر نکونام که به احتمال فراوان از جزئیات روند مذاکرات برادرش با باشگاه استقلال مطلع است، جدی‌تر هم به نظر می‌رسد. 

گزینه محبوب قلعه‌نویی برای نیمکت استقلال رضا عنایتی است که در حال حاضر سرمربی تیم امید است و اما قلعه‌نویی در تلاش است تا او را روی نیمکت آبی‌ها هم بنشاند.

از طرفی گفته می‌شود قلعه‌نویی ارتباط خوبی با حجت‌کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال دارد و همین موضوع باعث شده تا حرف او در برای انتخاب سرمربی فصل بعد، خریدار داشته باشد.

 این در حالی است که هواداران استقلال چه در فضای مجازی و چه با تجمع جلوی درب باشگاه استقلال خواستار عقد قرارداد با جواد نکونام شده‌اند اما باید دید آیا نظر سرمربی تیم ملی به درخواست هزاران هوادار استقلال خواهد چربید یا نه.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها