قانون سقف بودجه قابل دور زدن است

کربکندی: نمی‌دانم تیم ملی با چه انگیزه‌ای به قرقیزستان رفت

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد که حضور تیم ملی در تورنمنت کافا نمی‌تواند به ما کمک کند.

 کربکندی: نمی‌دانم تیم ملی با چه انگیزه‌ای به قرقیزستان رفت

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد که حضور تیم ملی در تورنمنت کافا نمی‌تواند به ما کمک کند.

رسول کربکندی در ارتباط با حضور تیم ملی در تورنمنت کافا و صحبت‌های مهدی طارمی که گفته بود این تورنمنت نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند گفت: من هم با صحبت‌های طارمی موافقم و نمی‌دانم با تیم ملی با چه انگیزه‌ای به قرقیزستان رفت. تنها حُسن حضور در این بازی‌ها این است که ما مسابقات تمرینی انجام دهیم و اگر کار تاکتیکی داشته باشیم آنها را مرور کنیم وگرنه بازی کردن مقابل تیم‌هایی مثل افغانستان و قرقیزستان نمی‌تواند کمکی به تیم ملی و فوتبال ما کند. 

وی تأکید کرد: بازیکنان ما یک فصل بسیار پرفشار را پشت سر گذاشتند و در سالی که جام جهانی برگزار شد نیاز به استراحت داشتند. البته ما نمی‌توانیم بازی‌های تدارکاتی باکیفیتی انجام دهیم و خیلی از تیم‌ها حاضر نیستند با ما بازی کنند. شاید این مسائل باعث شد کادر فنی حضور در تورنمنت کافا را قبول کند. شاید آنها هم توجیه خاص خودشان را داشته باشند، فقط امیدوارم در این تورنمنت مصدوم ندهیم.

سرمربی پیشین ذوب آهن درخصوص تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری یادآور شد: این قانون قابل اجرا نیست. ما قبلاً هم قانون سقف قرارداد را گذاشتیم که جواب نداد. اگر بخواهند دوباره این قانون را اعمال کنند باز هم  پول‌های زیرمیزی، دادن آپارتمان و ماشین به فوتبال ایران برمی‌گردد چون ما به‌خوبی بلدیم قانون را دور بزنیم.

کربکندی افزود: در فوتبال حرفه‌ای این قانون معنی ندارد، شاید تیم‌هایی که بضاعت مالی خوبی ندارند از این اتفاق خوشحال شوند ولی تعیین سقف بودجه اتفاقات خوبی را رقم نخواهد زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها