پورحمیدی: تا سال‌ها روی دست رحمتی نمی‌آید

دروازه‌بان آلومینیوم می‌گوید حضور دو گلر سابق شناخته شده بالای سر او کمک زیادی به موفقیت این فصل او دارد.

پورحمیدی: تا سال‌ها روی دست رحمتی نمی‌آید

حضور سید مهدی رحمتی به‌عنوان گلر سابق تیم ملی و استقلال که بیشترین کلین‌شیت را در تاریخ لیگ برتر داشته و اشکان نامداری که در کارنامه‌اش بازی و مربیگری در استقلال دیده می‌شود در تیم فوتبال آلومینیوم کمک زیادی به موفقیت  حسین پورحمیدی و نمایش بهتر او در این فصل برای ایرالکو داشته است.

پورحمیدی که در جریان برتری اخیر آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان توانست نُهمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کند، در خصوص این دیدار گفت: کاملا می‌دانستیم از این مسابقه چه می‌خواهیم و کادر فنی تیم به بهترین شکل همه شرایط و نحوه بازی تیم حریف را به ما گفته بود و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او درباره مهار پنالتی لحظه آخری نفت مسجدسلیمان که منجر به حفظ برد آلومینیوم شد، ابراز کرد: نفت مسجدسلیمان چیزی برای از دست دادن نداشت و آمده بود که حداقل یک امتیاز بگیرد و از بحران خارج شود که در آخر یک پنالتی گرفتند. خوشحالم که توانستم این پنالتی را مهار کنم و در برد تیمم نقش داشته باشم.

دروازه‌بان آلومینیوم در مورد کار زیر نظر سید مهدی رحمتی و اشکان نامداری و تاثیر آن در موفقیت این فصل او گفت: آقای رحمتی نیاز به تعریف من ندارد و همه می‌دانند بهترین گلر دو دهه اخیر فوتبال ایران هستند و بعید است تا سال‌ها روی دست ایشان بیاید. همیشه ایشان را به‌عنوان یک الگو قرار می‌دادم و الان واقعا خوشحال هستم که سرمربی تیمم هستند و به من کمک می‌کنند.

پورحمیدی یادآور شد: با وجود اینکه آقای رحمتی بالای سر تیم ما هستند، اما کار و تمرین ما گلرها را کاملا به آقای نامداری سپردند و واقعا آقا اشکان هم وقت زیادی برای ما می‌گذارد، زحمت می‌کشد و نکاتی می‌گوید که در بازی‌ها کمک زیادی می‌کند. خوشحالم دو دروازه‌بان سابق استقلال و مربیان کاربلد بالای سرم هستند و سعی دارند موفق شوم.

او در خصوص دیدار هفته آینده مقابل فولاد اظهار کرد: با یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بازی داریم که برای آسیا بسته شده، اما تمام بچه‌ها هم‌قسم شدند و همدل هستند تا روند خوبی که داریم را ادامه بدهیم و در این مسابقه نتیجه بگیریم تا نیم‌فصل را به بهترین شکل تمام کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها