عصبانیت حسینی از پیشنهاد به مدافع پیکان

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید برخی باشگاه ها با ارائه پیشنهاد به سامان فلاح تمرکز او را برهم زده اند.

عصبانیت حسینی از پیشنهاد به مدافع پیکان

سامان فلاح مدافع جوان پیکان یکی از چهره هایی است که درباره او زیاد شنیده ایم. این بازیکن که تا لحظات آخر قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی در اردوی شاگردان کی روش هم بود، ناگهان از لیست نهایی خط خورد.

حالا اما درباره این بازیکن دهه هشتادی گفته می شود او با پیشنهاد برخی تیم های بزرگ و مطرح فوتبال ایران مواجه شده است. در شرایطی که فلاح 2.5 سال دیگر با باشگاه پیکان قرارداد دارد، ارائه پیشنهادها به این بازیکن جوان موجب ناراحتی پیکانی ها شده است.

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در گفت و گو با شب های فوتبالی ضمن ناراحتی از عدم اعزام مدافع جوان تیمش به جام جهانی و گلایه به کارلوس کی روش، درباره پیشنهادهایی که به این بازیکن رسیده گفت: «سامان فلاح یک استعداد است که مستعد متولد شده است. او کمی عصبی بود و من جلسه ای گذاشتم و صحبت کردم. به هر حال فشار زیادی روی این بازیکن جوان بود. از یک طرف موضوع نرفتن به جام جهانی و از طرفی پیشنهادهایی که به او داده می شود.»

سرمربی پیکان ادامه داد: «هر انسانی روح داد، این جوان را تحت فشار شدیدی قرار دادند. اینکه به او پیشنهادهای وسوسه کننده می دهند، کار اشتباهی است. تیم ما شرایط خوبی در جدول ندارد و در این شرایط به همه بازیکنان خود نیاز داریم. من جلسات خصوصی زیادی با او گذاشتم و الان هم اعلام می کنم نه فقط فلاح که به همه جوانان خود نیاز داریم. ما با وجود شایستگی شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ نداریم و باید با حضور همه بازیکنان بجنگیم تا شرایط تیم را بهتر کنیم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها