پورموسوی: مدیران استانی فراموشکار شدند

سرمربی استقلال خوزستان به انتقاد از مسئولان استانی در خصوص پیگیری وضعیت این باشگاه پرداخت.

پورموسوی: مدیران استانی فراموشکار شدند

سرمربی استقلال خوزستان به انتقاد از مسئولان استانی در خصوص پیگیری وضعیت این باشگاه پرداخت.

پورموسوی، سرمربی موفق استقلال خوزستان، اما اکنون با گذشت سه هفته از این صعود انتقادات خود را متوجه مدیران استانی کرده که طی این مسیر و شرایط سختی که در آینده در انتظار آبی‌هاست، حامی آنها نشان نداده‌اند.

او در این خصوص می‌گوید: متاسفانه امروز سه هفته از صعود مقتدرانه استقلال خوزستان به لیگ برتر می‌گذرد و چقدر زود مدیران استان فراموش کردند. شاید چون توسط مربیان بومی این صعود به دست آمده فراموش کار شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات تیم گفت: در این مدت دریغ از گفتن حداقل یک خسته نباشید و یا تلاشی برای حل مشکلات اولیه تیم استقلال خوزستان توسط مدیران و نمایندگان محترم. البته باشگاه استقلال خوزستان به لطف خدا و مدیران شرکت و باشگاه نیازی به پول ندارد اما حداقل انتظار، فراهم نمودن کمپ تمرینی آبرومندانه است که با توجه به کمبود وقت بایست در این زمینه با باشگاه همکاری شود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به کار سخت این تیم در فصل آتی برای حفظ سهمیه در رقابت با دیگر مدعیان که به اشکال مختلف تحت حمایت قرار می‌گیرند گفت: به هر جهت امروز را به آقایان متذکر می‌شویم که چند ماه دیگر به جامعه ورزش و فوتبال نیازمند خواهید شد. پس امروز را به یادتان باشد که در کنار ما نبودید و  فقط سال‌ها شعار دادید و از جامعه ورزش و فوتبال استفاده ابزاری کردید. امروز که به شماها نیاز هست کسی شما را در شهر پیدا نمی‌کند (البته که شاید به خاطر گرمی هوا تشریف ندارید!) اما به زودی شما را خواهیم دید چون اسفندماه نزدیک است!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها