وعده مدیر عامل استقلال، مربی تیم می بندد نه باشگاه!

حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال به طرفداران این تیم وعده داد، در فصل جدید تیم را سرمربی می بندد نه باشگاه!

وعده مدیر عامل استقلال، مربی تیم می بندد نه باشگاه!

فصل گذشته و بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر که بعد از نه سال و در یک فصل بدون شکست به دست آمد، در اتفاق غیر قابل پیش بینی فرهاد مجیدی در حالی که با استقلال قرارداد داشت، اردوی این تیم را ترک کرد و راهی باشگاه اتحاد کلباء شد. بعد ازاین جدایی از آنجایی که باشگاه باید وارد فصل نقل و انتقالات می شد، به سرعت جذب بازیکن را آغاز کرد و از آنجایی که پروسه جذب سرمربی کمی طول کشید تا ریکاردو ساپینتو برای شروع تمرین به استقلال بیاید، بازیکنان جدید از سوی باشگاه خریداری شدند. ناهماهنگی در خرید بازیکن جدید تا جایی پیش رفت که در لیست جا برای کاوه رضایی نبود و او در نهایت راهی تیم تراکتور شد.

شاید یکی از دلایلی که در آن برهه از زمان باشگاه علاقمند بود، به جای ریکاردو ساپینتو بازیکن بگیرد، این بود که این مربی پرتغالی شناختی از فوتبال ایران نداشت. در نهایت همه بازیکنان گذشته و خریداری شده و بازیکنان قرضی در اردوی تیم آبی حاضر شدند و کاری که ریکاردو ساپیتتو انجام داد، انتخاب نهایی از بین این بازیکنان بود.

حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر خطاب به تماشاگران استقلال وعده داد، این فصل باشگاه هیچ نقشی در انتخاب بازیکن نخواهد داشت و صفر تا صد جذب بازیکن جدید به سرمربی تیم محول می شود تا او تیم را ببنند. او یکی از دلایلی که باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ریکاردو پا پیش گذاشته را این بر شمرد که ریکاردو ساپینتو هیچ نقشی در بستن تیم نداشت و این می تواند توجیه مناسبی برای جام های از دست رفته باشد. البته حجت کریمی به این نکته هم اشاره کرد، ریکاردو ساپینتو بعد از یک فصل حضور در استقلال به شناخت خوبی از استقلال و بازیکنان دیگر تیم ها رسیده و می تواند انتخاب های خوب برای تیم در فصل جدید داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها