برخی داستان بیخود می‌سازند، وضعیت آزادی خوب است

در خصوص وضعیت ایمنی استادیوم آزادی بزرگنمایی‌های بسیاری صورت گرفته است.

برخی داستان بیخود می‌سازند، وضعیت آزادی خوب است

وضعیت آزادی خوب است بزرگنمایی نکنید!

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جمع خبرنگاران و درباره وضعیت ایمنی ورزشگاه آزادی گفت: در خصوص وضعیت ایمنی استادیوم آزادی بزرگنمایی‌های بسیاری صورت گرفته است. 

وی ادامه داد: باید تأکید کنم تصاویری که در فضای مجازی و در خصوص ایمنی ورزشگاه آزادی منتشر شده مربوط به فیشینگ این ورزشگاه است و هیچ ارتباطی با وضعیت سازه‌ای ندارد.

نصیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: مرکز تحقیقات  وزارت راه و شهرسازی ارزیابی های لازم را انجام داده است و مطابق با گزارش‌ کتبی این مرکز  از ۷۲ زون ورزشگاه آزادی فقط ۸ زون نیازمند مقاوم سازی هستند و مابقی زون ها از نظر سازه‌ای ایمن  هستند.

نصیری با بیان اینکه از چند ماه پیش تمامی زون‌های ناایمن مسدود شدند، گفت: محلی که ناایمن  بود اکنون تبدیل به کارگاه ساختمانی شده است و برهمین اساس اکنون درخصوص ورزشگاه آزادی ابهام زدایی شده است  و دقیقا مشکل بصورت شفاف بیان شده همچنین محل هایی که دارای برخی مشکلات بودند نیز اصلاح شدند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در محل هایی که تماشاگران در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها