میداودی: امیدوارم نفت مسجدسلیمان زود به لیگ برتر برگردد

اجازه بدهید فعلاً در این مورد صحبتی نکنم اما امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود چون بیش از هر چیزی بازگشت تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر مهم است.

میداودی: امیدوارم نفت مسجدسلیمان زود به لیگ برتر برگردد

میلاد میداودی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که سابقه گل زدن در دربی را دارد، در مورد شرایط نفت مسجدسلیمان و... صحبت می‌کند.

 

نفت مسجدسلیمان فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و به لیگ یک سقوط کرد.

بله، نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشت و با یک سری مشکلات مالی مواجه بود. یکی دیگر از مسائلی که وجود دارد بحث مسافت و هزینه‌هاست. در واقع اکثر بازیکنان اولویت‌شان جای دیگری است و بازیکنانی که بیرون می‌مانند مسجدسلیمان را انتخاب می‌کنند چون هم مبلغ قراردادها در نفت کمتر است و هم اینکه شهر مسجدسلیمان به گونه‌ای که مسیر و شرایط آب و هوایی چندان مناسبی ندارد. به همین دلیل شرایط بازیکن‌گیری سخت است. با این حال، نفت در ۵ هفته ابتدایی با سرمربیگری رضا مهاجری نتایج خوبی گرفت اما بعد از آن، تیم از هم پاشید.من تجربه این شرایط را با استقلال اهواز داشتم و می‌دانم وقتی تیم روی دور باخت می‌افتد جمع کردن آن سخت است. نفت مسجدسلیمان هم چند بار سرمربی عوض کرد اما متأسفانه در آخر سقوط کرد.

امید مسجدسلیمانی‌ها به ابراهیم اشکش بود اما این سرمربی هم راهی خیبر خرم‌آباد شد.

بله، من هم شنیدم که آقای اشکش رفت خیبر خرم‌آباد. آقای اشکش در نفت مسجدسلیمان هم نتایج خوبی گرفت و توانست ۲ برد به دست بیاورد اما قطعاً شرایط سخت بود که جدا شد.

شما نقش مدیریت باشگاه را چقدر در سقوط نفت مسجدسلیمان دخیل می‌دانی؟

من شناخت خوبی از مدیریت باشگاه دارم و می‌دانم آقای شجاعی و دیگر دوستان خیلی تلاش کردند. همان‌طور که می‌دانید شرایط مالی برای نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر سخت است. آبادان به هر حال با سرمربیگری آقای ویسی در لیگ برتر ماند که باید به مردم خوزستان هم به خاطر این مسأله و هم برای صعود استقلال خوزستان با سرمربیگری آقای پورموسوی به لیگ برتر، تبریک بگویم. چون سهمیه خوزستان در لیگ برتر حفظ شد. البته جای نفت مسجدسلیمان هم خالی است که امیدوارم زودتر برگردد اما نتایج نشان داد تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی نتایج خوبی گرفتند. پس باید به مربیان بومی بیشتر بها بدهند. به مربیان جوان و بومی اعتماد کرد. همان‌طور که شمس‌آذر قزوین به سعید دقیقی اعتماد کرد و نتیجه‌اش را دید و در دیگر تیم‌ها هم این مسأله را به وضوح دیدیم. مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان فصل گذشته خیلی تلاش کرد و اعتمادش به ابراهیم اشکش خوب بود. هر چند که دیر اتفاق افتاد. به هر حال آقای شجاعی هر کاری از دستش برآمد انجام داد اما وقتی پول نمی‌آید مدیریت باشگاه چه می‌تواند انجام دهد؟ اینجا هم حق با بازیکنان است و هم با مدیر باشگاه. من با آقای شجاعی هم صحبت کرده بودم و می‌دانم نگران و پیگیر بود که تیم بماند اما نشد. مطمئناً خود ایشان هم از سقوط نفت ناراحت است که امیدوارم خیلی زود تیم به لیگ برتر برگردد.

در این مدت بحث حضور شما در نفت مسجدسلیمان به‌عنوان سرمربی هم مطرح شده.  این مسأله درست است؟

اجازه بدهید فعلاً در این مورد صحبتی نکنم اما امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود چون بیش از هر چیزی بازگشت تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر مهم است. این تیم همه امید و دلخوشی مردم مسجدسلیمان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها