اشتباه بزرگ مدیران صنعت نفت در نقل‌وانتقالات/ خارجی‌ها باید برگردند!

این باشگاه روز گذشته هم با عماد میرجوان مهاجم خود برای جدایی به توافق رسید

 اشتباه بزرگ مدیران صنعت نفت در نقل‌وانتقالات/ خارجی‌ها باید برگردند!

باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل اینکه بازیکنان خارجی مدنظرش شرایط لازم حضور در لیگ برتر را ندارند، نمی‌تواند با آنها قرارداد ببندد. این در حالی است که پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه هم به دلیل شکایت میلاد جهانی بسته است و مدیران باشگاه نفت درصدد آن هستند که با پرداخت بدهی بازیکن پیشین‌شان پنجره نقل‌وانتقلاتی باشگاه را هم باز کنند تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

مدیران باشگاه صنعت نفت، در چند روز گذشته با نظر ادسون تاوارس با سه بازیکن اروگوئه‌ای، کروات و عراقی برای حضور در نیم‌فصل دوم به توافق رسیدند، اما در حال حاضر پس از اینکه سه هفته از حضور مدافع اروگوئه‌ای و یک هفته از حضور مهاجم کروات در تمرینات زردپوشان گذشته است، ولی با وجود هزینه‌های زیادی که باشگاه‌ها برای آمدن آنها به آبادان کرده است، این دو بازیکن باید به کشور خودشان برگردند.

مسئولان باشگاه صنعت نفت به‌عنوان تیمی که در لیگ برتر ایران حضور دارد باید به این نکته توجه می‌کردند که پیش از اینکه به جذب بازیکنان خارجی اقدام کنند و هزینه‌های زیادی را برای حضور آنها در آبادان متحمل شوند، شرایط و قوانین جذب بازیکن خارجی را مدنظر قرار می‌دادند تا در روزهایی که با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو هستند، این همه پول صرف آوردن بیهوده دو بازیکن خارجی نمی‌کردند. صنعت نفت در چند فصل گذشته همیشه با بی‌پولی دست و پنجه نرم کرده است و مدیریت اشتباه به این تیم و هوادارانش ضربه زده است.

بازیکنان خارجی برای حضور در لیگ برتر ایران، طبق قانون ‌باید در دو فصل گذشته در لیگ برتر کشور خود بازی کرده باشند، مدافع اروگوئه‌ای با وجود اینکه تست پزشکی را پشت سر گذاشته، ولی هنوز تکلیفش مشخص نشده است، چون در ماه‌های اخیر برای تیمی بازی نکرده است. البته این شرایط برای مهاجم کروات هم وجود دارد و او شرایط حضور در لیگ ایران را ندارد. باشگاه صنعت نفت همچنین با یک هافبک عراقی هم به توافق رسیده است و منتظر هستند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز شود و با او قرارداد ببندند. 

این شرایط در حالی پیش روی صنعت نفت قرار گرفته است که این باشگاه روز گذشته هم با عماد میرجوان مهاجم خود برای جدایی به توافق رسید و دست تاوارس مربی برزیلی این تیم پیش از گذشته خالی شده است، چون سرمربی جدید صنعت نفت از زمانی که به آبادان آمده است کمبود بازیکن را در تیمش حس کرده و به همین دلیل اقدام به جذب بازیکنان خارجی کرده بود که تاکنون موفق نبوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها