ادعای جالب افشین قطبی: قلعه‌نویی فرگوسن ایران است/ پیشنهادی برای تیم ملی نداشتم

اگر شرایط مهیا باشد، اطمینان دارم تیم ملی ایران هم جزو مدعیان قهرمانی در رقابت های جام ملتهای آسیا خواهد بود.

ادعای جالب افشین قطبی: قلعه‌نویی فرگوسن ایران است/ پیشنهادی برای تیم ملی نداشتم

افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی موضع‌گیری جالبی نسبت به انتخاب امیرقلعه نویی دارد. او تاکید دارد این انتخاب می تواند برای تیم ملی ایران مفید باشد و تیم ملی در رقابت های جام ملتها آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشد. به آقای قلعه نویی هم بابت این انتخابش تبریک می گویم.

قطبی در خصوص اینکه انتقاداتی نسبت به انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شده است، گفت: برخی مواقع انتقادات وجود دارد اما اعتقاد دارم تیم ملی ایران بعد از مدت‌ها به یک مربی ایرانی سپرده شده  و این اتفاق خوبی است. قلعه‌نویی انتخاب خوبی برای هدایت تیم ملی است و حالا باید از او حمایت شود که بتواند با تمام توان تیم ملی را برای رقابت های جام ملتهای آسیا آماده کند.

وی ادامه داد: امیرقلعه نویی سال ها است در لیگ برتر مربیگری می کند و همیشه می‌گویم او الکس فرگوسن ایران است. کارنامه اش هم مشخص است. سابقه مربیگری تیم ملی را هم دارد که می تواند به او کمک کند. اطمینان  دارم ایران می تواند با مربیگری او امیدوار باشد که در رقابت های جام ملتها آسیا نتایج قابل قبولی را کسب کند.

قطبی درباره اینکه آیا با او برای مربیگری تیم ملی مذاکره ای شده بود یا نه اظهار داشت: نه هیچ صحبتی درباره حضورم در تیم ملی با من انجام نشد و مشغول کار خودم هستم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و همیشه از تیم ملی حمایت کرده ام.

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه آیا تیم ملی در رقابت های جام ملت‌های آسیا توانایی رقابت با تیم هایی همچون استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و عربستان را دارد تاکید کرد: هیچ شکی وجود ندارد که رقابت با چنین تیم هایی بسیار سخت است اما ایران هم نشان داده از قدرت های برتر آسیا است و از بازیکنان با کیفیتی برخورد دار است. اگر شرایط مهیا باشد، اطمینان دارم تیم ملی ایران هم جزو مدعیان قهرمانی در رقابت های جام ملتهای آسیا خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها