انتقاد مدیرروستا از لیست گزینه‌های فدراسیون

متاسفانه این اقدام عجیب فدراسیون فوتبال سبب می‌شود که فقط قیمت برخی مربیان فوتبال ایران بالاتر برود که اصلا رویه خوبی نیست.

انتقاد مدیرروستا از لیست گزینه‌های فدراسیون

روند غیرمنطقی که مدیران فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی در پیش گرفته‌اند، صدای بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان را درآورده است. علی‌اصغر مدیر روستا، مهاجم سابق تیم ملی ایران، درباره اینکه ۷ گزینه ایرانی معرفی شدند و بعید است سرمربی بعدی ایرانی باشد گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال رویه خوبی برای انتخاب سرمربی تیم ملی در پیش نگرفته است. اینکه ۷ مربی با رزومه‌ها و شرایط مختلف گزینه شوند، درست نیست. من به همه عزیزان احترام می‌گذارم، اما آیا همه این گزینه‌ها توانایی هدایت تیم ملی ایران را دارند؟

او صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: ‌«نیمکت تیم ملی ایران حرمت دارد و به نظر من باید گزینه‌هایی برای این نیمکت برگزیده شوند که نام بزرگی دارند. برای من جای تعجب دارد که اسطوره‌ای مثل علی دایی جایی در بین گزینه‌ها ندارد. یا یحیی گل‌محمدی در این بین نیست. اینها نشان می‌دهد که کار به درستی پیش نمی‌رود. قطعا همه این عزیزان که برایشان احترام هم قائل هستیم، شرایط مربیگری تیم ملی را ندارند.»

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: «متاسفانه این اقدام عجیب فدراسیون فوتبال سبب می‌شود که فقط قیمت برخی مربیان فوتبال ایران بالاتر برود که اصلا رویه خوبی نیست.»

مدیر روستا در پاسخ به این پرسش که آیا در مقطع کنونی انتخاب مربی ایرانی مناسب است، تاکید کرد: «من همیشه طرفدار مربیان ایرانی بوده‌ام، اما اکنون به نظرم تیم ملی مربی خارجی تاثیرگذار می‌خواهد تا بتواند به فوتبال‌مان کمک کند. امیدوارم فدراسیون فوتبال هرچه سریع‌تر تصمیم خوبی بگیرد و دست از این کارهای عجیب بردارند. تیم ملی باید مربی خوبی بالای سر خود ببیند تا برای تورنمنت‌های مهم آینده به بهترین شکل آماده شود.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها