گفتگوی ویلموتس با سران فوتبال ایران در ترکیه

بنابه اعلام یک سایت آلمانی‌زبان، سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران خواستار گفت‌وگویی شفاف با روسای فدراسیون فوتبال کشورمان شده است.

گفتگوی ویلموتس با سران فوتبال ایران در ترکیه

اتفاقات اخیر پیرامون شرایط وارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی ایران مورد توجه رسانه های اروپایی قرارگرفته است. در همین راستا سایت فوتبال اروپا در مقاله ای عنوان کرد مارک ویلموتس از ماه مه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران فعالیت می‌کند اما به پایان دوره حضورش در صورت عدم تحرک و تلاش کافی فدراسیون فوتبال، ظاهرا نزدیک شده است.

این سایت در این باره نوشت: ویلموتس در شرایط کنونی درباره کارفرمای خود یعنی فدراسیون فوتبال ایران حرفی نمی زند و از وضعیتی که در آن قرار گرفته، نگرانی دارد. ظاهرا او در اندیشه فسخ قرارداد و خاتمه کار به عنوان سرمربی تیم ملی ایران است چون هنوز دستمزدی دریافت نکرده. این موضوعی است که رسانه‌های ایرانی و بلژیکی گزارش کردند.

سایت فوتبال اروپا در ادامه نوشت: در همین رابطه مربی 50 ساله خواهان گفت‌وگویی شفاف با  روسای فدراسیون فوتبال شد که در ترکیه قرار است، انجام شود. این در حالیست که فدراسیون فوتبال ایران ادعا می‌کند که پرداخت‌ حقوق‌ را انجام داده اما به خاطر تحریم‌های بانکی حقوق به حساب بانکی ویلموتس نرسیده است.

سایت مذکور افزود: طبق اعلام رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال ایران در حال حل کردن این مشکل است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها