مدیرروستا: فعلا نمی‌توانیم درباره اسکوچیچ اظهارنظری داشته باشیم

مدیرروستا: فعلا نمی‌توانیم درباره اسکوچیچ اظهارنظری داشته باشیم

علی‌اصغر مدیرروستا مهاجم پیشین تیم ملی ایران که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده است در خصوص این مسئله به خبرنگار ما گفت: آقای ماجدی محبت کردند و من را جزو کمیته انتخاب کردند. کمیته کاملا فوتبالی و بسیار پربار است. یک تشکر ویژه از آقای ماجدی داریم و انشاالله بتوانیم تاثیرگذار کار کنیم.

از مدیرروستا درباره جلسه روز گذشته این کمیته سوال کردیم که او در پاسخ گفت: در مورد جلسات و مباحث مطرح شده در آن، قرار است آقای ابراهیم قاسم‌پور به عنوان سخنگوی کمیته مصاحبه کنند.

او در پاسخ به این سوال که تشکیل کمیته فنی چه کمکی به فوتبال ایران خواهد کرد عنوان کرد: جدا از شخص من، افراد با تجربه ای در این کمیته حضور دارند و همه اعضا تاثیرگذار و دارای سابقه خوب هستند که به نظرم می‌توانند بحث ها و مشورت های خوبی در خصوص فوتبال ارائه بدهند و کمک کنند. بحث خاص دیگری وجود ندارد و صرفا بحث کمک است.

مدیرروستا افزود: من خوشحال و خوشبین هستم که در حال حاضر فدراسیون فوتبال ما در حال تبدیل شدن به فدراسیونی است که افراد فوتبالی در آن دخیل هستند و این می‌تواند نقطه مثبتی برای این مجموعه باشد.

وی در واکنش به اینکه با توجه به عدم رسیدگی مطلوب به تیم های پایه در ایران، آیا کمیته فنی می‌تواند تاثیری در این مسئله بگذارد گفت: در جلسه دیروز کمیته یکی از موضوعات مهمی که توسط اعضا و دوستانی که درباره تیم های پایه صحبت کردند، مطرح شد این بود که ما باید در عمل به این تیم ها رسیدگی کنیم و فقط صحبت کردن کافی نیست.

مدیرروستا تاکید کرد: دیروز صرفا جلسه معارفه و بحث درباره تیم پایه بود و برنامه های کامل و بلندمدت به جلسات بعد موکول شد. فعلا اصل موضوع، تیم های پایه هستند که خود همین مسئله برای فوتبال کشور ما آینده‌نگری محسوب می‌شود. اگر ما به تیم های پایه سر و سامان بدهیم و کارشان را اصولی و با کادرفنی و ارتباطات بین‌المللی خوب پیش ببریم، یک آینده‌نگری برای فوتبال ما خواهد بود.

او درباره برنامه های این کمیته برای تیم ملی بزرگسالان توضیح داد: در جلسه صحبتی درباره تیم ملی بزرگسالان مطرح نشد اما به نظر من چیزی که مدنظر است این است که تیم ملی ما نیاز به بازی های دوستانه و ارتباطات بین‌المللی خوب دارد.

در پایان از این کمیته فنی نظرش را درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ پرسیدیم که او پاسخ داد: با توجه به اینکه ما هیچ بحثی درباره تیم ملی نداشته‌‌ایم، فعلا نمی‌توانیم درباره آقای اسکوچیچ اظهارنظری داشته باشیم ولی این را می‌دانم که آقای اسکوچیچ با فدراسیون قرارداد دارد و کماکان کارش را ادامه می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها