ساپینتو: امیدوارم داور بازی فردا اشتباه گذشته‌اش را تکرار نکند/احساس می‌کنم قایدی گل می‌زند

فکر کنم مسی‌ها تنها یک شکست داشته‌اند، بهترین خط دفاعی لیگ را دارند و تنها چهار گل دریافت کرده‌اند.

ساپینتو: امیدوارم داور بازی فردا اشتباه گذشته‌اش را تکرار نکند/احساس می‌کنم قایدی گل می‌زند

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش‌بینی کرد، مهدی قایدی مهاجم آبی‌پوشان فردا در مصاف با مس رفسنجان موفق به گلزنی خواهد شد. 

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که در لیگ خوب ظاهر شده است. فکر کنم مسی‌ها تنها یک شکست داشته‌اند، بهترین خط دفاعی لیگ را دارند و تنها چهار گل دریافت کرده‌اند. این موضوع هشدار بزرگی برای ماست که فردا بازی سختی خواهیم داشت.

نیم‌نگاهی به بازی پرسپولیس - گل‌گهر خواهیم داشت
وی افزود: تعدادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم، ولی سایر بازیکنان این فرصت را دارند تا ارزش‌های خود را نشان دهند و بگویند لایق این فرصت هستند. البته به سه امتیاز بازی نیاز داریم و می‌خواهیم به کارمان در صدر جدول ادامه دهیم. روی کارمان تمرکز می‌کنیم، ولی می‌دانیم بازی پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان فردای دیدار ما برگزار می‌شود و نیم‌نگاهی نیز به آن بازی داریم. بازیکنان ما در طول هفته خوب کار کردند و پرانرژی و مثبت هستند و برای دیدار فردا آماده‌ایم.

امیدوارم داور بازی فردا اشتباه گذشته‌اش را تکرار نکند
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به قضاوت عرب‌براقی در دیدار فردا گفت: این داور در دیدار با گل‌گهر سیرجان اشتباه فاحشی انجام داد و من را بدون اینکه کاری کرده باشم، اخراج کرد. امیدوارم داور این اشتباه را تکرار نکند، چون واقعاً لایق احترام هستم، همانطوری که همه به من احترام می‌گذارند. من به خاطر این اشتباه سه بازی را از دست دادم.

انتقادها را قبول می‌کنم، اما تمام بازی‌ها سخت هستند
ساپینتو در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد استقلال پس از جام جهانی خوب بازی نمی‌کند، تصریح کرد: من همه انتقادها را قبول می‌کنم، اما تمام بازی‌ها سخت هستند. قبل از شروع تعطیلات گفتم ما در بهترین فرم قرار داشتیم، ولی چند بازیکن مصدوم شدند و چند بازیکن در شرایط آمادگی صد در صد نیستند. فردا هدف‌مان با وجود این شرایط پیروزی است.

پیش از دیدار با صنعت نفت زمینی برای برگزاری تمرین نداشتیم
وی راجع به برگزاری تمرین تیمش در کمپ مرحوم ناصر حجازی خاطرنشان کرد: زمین چمن خوب است، ولی امکانات کامل نیست. مثلاً دوش و سرویس‌های بهداشتی آماده نیستند و خودم دفتر ندارم. ما سالن ریکاوری و بدنسازی نداریم و باید سریعاً آماده شود. با این همه، زمین از کیفیت بالایی برخوردار است و چند جلسه روی آن تمرین کردیم. پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان زمینی برای برگزاری تمرین نداشتیم.

به غیر از محبی بازیکنانی دارم که می‌خواهند خودشان را به من نشان دهند
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره محرومیت محمد محبی برابر تیمی که سخت گل می‌خورد، گفت: همانطور که گفتم بازی فردا برای ما خیلی مهم است. من دوست دارم 27 بازیکن خودم را در اختیار داشته باشم. بازیکنان دیگری به غیر از محبی داریم که انگیزه مضاعفی برای دیدار فردا دارند تا به مربی نشان دهند که لیاقت قرار گرفتن در ترکیب را دارند.

نمی‌خواهیم 3 امتیاز بازی فردا را از دست بدهیم
ساپینتو در مورد اینکه استقلال شانس رسیدن به صدر جدول با تفاضل گل بهتر را دارد، یادآور شد: ما در حال حاضر نیز در صدر جدول هستیم. تنها نیستیم، اما در صدر جدول قرار داریم. مهمتر از دیدار پرسپولیس این است که کار خودمان را انجام دهیم و نمی‌خواهیم سه امتیاز بازی فردا را از دست بدهیم.

احساس می‌کنم قایدی فردا گل می‌زند
«به نظر می‌رسد برخی از مهاجمان استقلال از جمله مهدی قایدی اُفت کرده‌اند.»، وی در واکنش به خبرنگاری که این موضوع را مطرح کرد، گفت: مهاجمان دیر یا زود گل می‌زنند. این بازیکنان فرصت‌ها را ایجاد می‌کنند. احساس می‌کنم قایدی فردا گل می‌زند. بازیکنانی که نام بردید، احساس می‌کنم فردا گلزنی خواهند کرد.

وقتی لیست تیم ملی اعلام شد، چند بازیکن من روحیه خوبی نداشتند
سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به قرار نگرفتن نام مهدی قایدی و محمد محبی در لیست تیم ملی و اُفت روحی این دو بازیکن گفت: روحیه‌شان خوب است. وقتی لیست تیم ملی اعلام شد، چند بازیکن من روحیه خوبی نداشتند، اما این شرایط گذشته است و تمرکز صد در صدشان روی تیم است.

ساپینتو در پاسخ به این سؤال که چه دغدغه‌ای برای دیدار فردا دارد، گفت: فقط بحث بازیکنانی که در دیدار فردا نخواهیم داشت، مسئله هستند و امیدوارم برای بازی بعدی آنها را داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها