اختر: برای قهرمانی همه چیز در دستان شاگردان ساپینتوست

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، امتیازات دیدار مقابل صنعت نفت بسیار مهم بوده است که شاگردان ساپینتو موفق به کسب آن شده‌اند.

اختر: برای قهرمانی همه چیز در دستان شاگردان ساپینتوست

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، امتیازات دیدار مقابل صنعت نفت بسیار مهم بوده است که شاگردان ساپینتو موفق به کسب آن شده‌اند. 

ادموند اختر  درباره دیدار روز جمعه تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال برای این بازی چند بازیکن تیمش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد، اما آنقدر بزرگ و پرمهره است که نبود چند بازیکن تأثیر زیادی نمی‌گذارد. مهدی قایدی در دیدار برابر پرسپولیس از ابتدا در ترکیب نبود، آیا اتفاقی افتاد؟ بازی نکردن برخی بازیکنان با نظر فنی سرمربی است و مشکلی ندارند.

وی در ادامه افزود: استقلال در آبادان خودش را به پرسپولیس رساند و می‌تواند مقابل مس رفسنجان هم سه امتیاز را بگیرد. مسی‌ها فوتبال بازی می‌کنند و امیدوارم استقلال امتیاز کامل را بگیرد و همچنان در کورس قهرمانی بماند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقادها از نمایش شاگردان ریکاردو ساپینتو در بازی برابر صنعت نفت آبادان گفت: آیا گرفتن سه امتیاز در آبادان اهمیت داشت یا زیبا بازی کردن؟ مهمترین سه امتیاز استقلال تا اینجای لیگ، بازی با نفت آبادان بود. در همه مسابقات نمی‌توان زیبا بازی کرد. برخی مواقع بهترین بازی را به نمایش می‌گذارید، ولی نمی‌توانید برنده شوید. برخی دیدارها نیز شرایط برعکس می‌شود و شاید کیفیت لازم را نداشته باشید، ولی ببرید. بازی با نفت آبادان به لحاظ کیفیت فنی خوب نبود، اما تیم ساپینتو سه امتیاز آن را گرفت.

اختر در پایان تصریح کرد: استقلال بازی به بازی پیش می‌رود و هر نتیجه‌ای رقم بخورد، سرمربی برای آن تصمیم گرفته است. شاگردان ساپینتو تا هفته سیزدهم خوب نتیجه گرفته‌اند و به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار دارند. همه چیز برای قهرمانی در اختیار خودِ استقلال است. امیدوارم استقلال بتواند از قهرمانی سال گذشته‌اش دفاع کند و قهرمان شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها