بازگشت نوراللهی، اتفاق خوب برای کی‌روش

احمد نورالهی با وجود مصدومیت در بازی با ولز مشکلی برای همراهی ایران در بازی امشب ندارد.

عقربه های ساعت بازی ایران و ولز دقیقه 75 را نشان می داد که احمد نورالهی چند دقیقه بعد از مصدومیت سردار آزمون، از کی روش خواست تا او را تعویض کند و دومین تعویض اجباری تیم ملی در این بازی دو دقیقه بعد انجام شد. این گونه بود که نورالهی مصدوم از زمین خارج شد تا روزبه چشمی راهی زمین شود و 20 دقیقه بعد آن گل طلایی را به ثمر برساند.

همین مصدومیت باعث شده بود تا ابهام زیادی در مورد پست هافبک دفاعی ایجاد شود و این که آیا قرار است باز هم روزبه چشمی از ابتدا در ترکیب به میدان برود یا بازیکنانی چون علی کریمی و حتی سامان قدوس جانشین او می شوند.

اما آخرین خبرها از اردوی تیم ملی در قطر حکایت از آن دارد که احمد نور مشکلی برای همراهی ایران نداشته و می تواند از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان برود.

نورالهی به عنوان یکی از هافبک دفاعی‌های ایران مقابل ولز نه تنها عملکرد دفاعی موثری داشت و بارها جلوی حملات ولزی‌ها را گرفت بلکه  چهار بار نیز به سمت دروازه حریف شوتزنی کرد و با شلیک‌ های سنگین و ناگهانی اش می توانست یکی از گلزنان بازی لقب بگیرد.

تمام این مسائل و فاکتورهای فنی باعث شده تا رفع مصدومیت نورالهی و آمادگی او برای بازگشت به ترکیب اصلی لبخند را روی لبهای کی روش بنشاند. فراموش نکنیم که تیم ملی ایران   در فاز تدافعی و باز پس‌ گیری توپ عملکرد بسبار خوبی داشته و پس از تیم ملی استرالیا از این نظر تیم دوم جام جهانی محسوب می شود و احمد نوراللهی در همین بخش یکی از بهترین بازیکنان در جام جهانی بوده است و به همین دلیل شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی در بازی امشب مقابل آمریکا دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها