بنگر: کی‌روش نسل خوبی برای جام ملت‌ها شکل داده است

هرچند باشگاه‌ها از این تعطیلی طولانی ضربه می‌خورند ولی برای تیم ملی خوب بود.

بنگر: کی‌روش نسل خوبی برای جام ملت‌ها شکل داده است

محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی با اشاره به روند آماده‌سازی تیم ملی در آستانه جام جهانی قطر گفت: چند وقتی است که اردو شروع شده و بازیکنان داخلی و چند نفر از لژیونرها در اردو حضور دارند. این می‌تواند به هماهنگی بیشتر بازیکنان و آشنایی آن‌ها با خواسته‌های کی‌روش کمک کند، اینکه لیگ زودتر تعطیل شد تا تیم ملی به تمرینات برود هم اتفاق خوبی بود. هرچند باشگاه‌ها از این تعطیلی طولانی ضربه می‌خورند ولی برای تیم ملی خوب بود.

وی در مورد دیدار ایران مقابل نیکاراگوئه، گفت: این بازی بیشتر برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان و محک برخی دیگر بود. البته ترکیب اصلی ما در این بازی حضور نداشت و خیلی از بازیکنان تیم ملی که در جام جهانی در جمع نفرات اصلی بازی می‌کنند حاضر نبودند، از طرفی میدان دادن به جوان‌ها هم نشان از آینده‌نگری کی‌روش دارد. اگر بعد از جام جهانی کی‌روش در تیم ملی بماند باید برای جام ملت‌ها یک تغییر نسل در تیم ملی ایجاد کند. بازیکنان خوبی در اردو حضور داشتند و از بیشتر آنها هم شناخت دارم. حتی حضور در جمع تیم بزرگسالان هم می‌تواند یک اتفاق فوق‌العاده برای آنها باشد. مسلما آنها قادر خواهند بود با بهره‌گیری از این فضا در آینده با انگیزه بیشتری این مسیر را دنبال کنند تا در نسل بعدی تیم ملی و خصوصا در جام ملت‌ها شاهد روزهای خوبی باشیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد بازی پیش رو مقابل تونس هم گفت: معمولا در آستانه شروع جام جهانی تیم‌ها بازی سنگین نمی‌گذارند چراکه خطر مصدومیت وجود دارد و کما اینکه دیدید در چنین بازی که فشار زیادی هم روی ملی‌پوشان نبود، امید ابراهیمی را از دست دادیم. بازی با تونس هم برای پیشبرد اهداف کادرفنی است و در نوع خودش می‌تواند مفید باشد.

بنگر در مورد شانس صعود ایران از گروهش گفت: تجربه کی‌روش می‌تواند به ما در این مسیر کمک کند، ضمن اینکه تیم خوبی هم داریم و گروهی هم که در آن قرار داریم نسبت به جام جهانی قبلی که دو تیم مطرح در آن بودند بهتر است. به غیر از انگلیس که یک ابر قدرت در دنیای فوتبال است، دو تیم دیگر، یعنی آمریکا و ولز از حیث کیفی به شکلی نیستند که نتوانیم مقابل آنها نتیجه بگیریم. من به کسب نتایج خوب در این دوره امیدوارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها