کلهر: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از بازی‌های بزرگ سکو‌ی پرتاب بسازد

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از بازی‌های بزرگ به چشم سکو‌ی پرتاب نگاه کند، اتفاقی که در دیدار سپاهان پرسپولیس رخ نداد.

کلهر: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از بازی‌های بزرگ سکو‌ی پرتاب بسازد

پیشکسوت پرسپولیس گفت تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از بازی‌های بزرگ به چشم سکو‌ی پرتاب نگاه کند، اتفاقی که در دیدار سپاهان پرسپولیس رخ نداد.

محمود کلهر درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: دو تیم انتظارات را برآورده نکردند و بازی بار فنی بالایی نداشت. هر دو تیم با احتیاط بازی کردند و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها نداشتند. در نیمه اول پرسپولیس بهتر کار کرد ولی در شروع نیمه دوم یک موقعیت خیلی عالی برای سپاهان ایجاد شد که با هوشیاری و آمادگی بیرانوند دفع شد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس و سپاهان در سایر زمان‌های بازی موقعیت‌‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند ولی به دلیل فشار بالا و حساسیت بازی بازیکنان نتوانستند توانایی‌های فنی‌شان را نشان دهند. این باعث شد قدرت تصمیم‌گیری مربیان پایین بیاید و تعویض‌ها نیز ثمری نداشته باشد. دو تیم در کورس قهرمانی هستند و باید هجومی‌تر کار کنند مخصوصاً پرسپولیس با مهره‌هایی که دارد باید در بازی‌ها به گل برسد.

این کارشناس درباره اینکه نمایش ضعیف پرسپولیس و سپاهان در این بازی به حدی بود که می‌تواند منجر به دلخوری هواداران دو تیم شود، تصریح کرد: مطمئناً‌ اینطور است. وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید به بازی‌های بزرگ به چشم سکو‌ی پرتاب نگاه کند. البته کار پرسپولیس در اصفهان سخت بود، چون مقابل سپاهانی بازی می‌کرد که مربی خوبی دارد. مورایس جزو مربیان خوب دنیاست و در آن طرف هم یحیی جزو بهترین‌هاست. نفرات دو تیم هم با کیفیت هستند.

کلهر به شکست هفته هفتم پرسپولیس مقابل تراکتور اشاره کرد و افزود: کار پرسپولیس با این شکست سخت‌تر شده است. پرسپولیسی‌ها باید این بازی را فراموش کنند و با هوشیاری به کارشان در لیگ ادامه دهند.

وی درباره اینکه لوکادیا پیش از تعطیلات لیگ وضعیت خوبی در پرسپولیس داشت ولی در دو بازی گذشته موفق به گلزنی نشده است، یادآور شد: تیم‌ها از این بازیکن کاملاً شناخت پیدا کرده‌اند. در این وضعیت شیوه بازی پرسپولیس باید تغییر کند. پرسپولیس می‌تواند با 2 یا 3 مهاجم بازی کند تا وقتی یک بازیکن صاحب توپ می‌شود مهاجم دیگر آزاد شود و از فضا استفاده کند. لوکادیا در این بازی تنها بود و نیاز به بازیکنی داشت که کنارش باشد تا از کارهای ترکیبی استفاده کند. سبک بازی پرسپولیس اگر هجومی‌تر باشد با این نفرات می‌تواند هر تیمی را از پیش‌رو بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها