ترابی: خودم پنالتی را به لوکادیا دادم؛ بحث از خود گذشتگی نیست

خوشحالم لوکادیا ضربه اش را تبدیل به گل کرد و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم

ترابی: خودم پنالتی را به لوکادیا دادم؛ بحث از خود گذشتگی نیست

پرسپولیس در حالی برابر نفت مجسد سلیمان به برتری ۲ بر یک رسید که هر دو گل این دیدار را یورگن لوکادیا به ثمر رساند. یکی از این دو گل در دقیقه ۵۴ و در حالی از روی نقطه پنالتی توسط مهاجم هلندی به ثمر رسید که همه انتظار داشتند مهدی ترابی پشت آن بایستد.

پنالتی زن اول و مرد خوش اخلاق پرسپولیسی ها اما سخاوتمندانه این ضربه پنالتی را به یورگن لوکادیا بخشید تا مهاجم زهردار و تازه وارد سرخ ها پشت توپ بایستد و ... شاید شنیدن تازه ترین صحبت های مهدی ترابی در این خصوص جالب باشد.

مهدی ترابی در این رابطه می‌گوید: مهم‌تر از هر چیز هدف و عملکرد تیم است. لوکادیا در این بازی پنالتی گرفت و با آن خطایی که باعث اخراج نفت مسجد سلیمان شد به نظرم خیلی به تیم کمک شد. لوکادیا توپ را برداشت و من هم وقتی دیدم روحیه پنالتی زدن دارد خودم پنالتی را به او دادم. خوشحالم لوکادیا ضربه اش را تبدیل به گل کرد و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم

از ستاره شماره ۹ می‌پرسیم که تو پنالتی زن اول پرسپولیس هستی ولی توپ را به لوکادیا دادی که جواب می‌دهد: به این مسائل فکر نمی‌کنم و به دنبال خودخواهی هم نیستم چرا که در تیم، هر بازیکنی گل بزند ارزش دارد چون هدف همه ما یک چیز است و آن هم قهرمان شدن است. درآن لحظه لوکادیا اعلام آمادگی کرد پشت ضربه پنالتی بایستد و من هم وقتی دیدم روحیه اش را دارد اجازه دادم همبازی ام پنالتی بزند.

به مهدی ترابی می‌گوییم که چقدر این رفاقت و ازخودگذشتگی ها به موفقیت تیم پرسپولیس کمک می‌کند که این بار پاسخ می‌دهد: بحث از خود گذشتگی نیست. در تیم ما رفاقت و دوستی زیادی وجود دارد که این مساله به ما کمک زیادی می‌کند تا همه برای یک هدف قدم برداریم. همه با هم رفیق و دوست هستیم و هرچه برای تیم، صلاح باشد آن را انجام می‌دهیم. همه ما عضو یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم.

ستاره خوش اخلاق پرسپولیس در خصوص اینکه یحیی گل محمدی پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان را در روز تولدش به او تقدیم کرده است نیز می‌گوید: از آقا یحیی و بچه های تیم ممنون هستم. این برد بهترین کادوی تولد برای من بود. البته تیم نفت مسجد سلیمان هم انصافا خوب بازی کرد و دوید اما خوشبختانه درنهایت ما برنده این دیدار شدیم.

او درخصوص صدرنشینی پرسپولیس نیز خاطرنشان می‌کند: صدرنشینی خیلی مهم و روحیه بخش است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از شروع لیگ قدرتمندانه آغاز کند و حالا با ۱۴ امتیاز صدرجدول هستیم. این موضوع از لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم کمک می‌کند. امیدوارم به لطف خدا، حمایت هواداران و تلاش بچه ها بتوانیم این صدرنشینی را تا پایان لیگ بیست و دوم حفظ کنیم. این تیم شایسته هرعنوانی است و انشالله به آنچه هدف گذاری کرده ایم، خواهیم رسید.

ترابی درپایان در مورد دعوت به تیم ملی از سوی کارلوس کی روش می‌گوید: هر دفعه ای که به تیم ملی کشورم دعوت می‌شوم خوشحالم و امیدوارم بتوانم مثل یک سرباز درخدمت تیم ملی و آقای کی روش سرمربی تیم باشم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها