چرا دانیال اسماعیلی فر دعوت نشد؟

دانیال اسماعیلی فر تا به این جای کار و تا پایان هفته ششم لیگ، برترین پاسور بین مدافعان لیگ 22 محسوب می‌شود

چرا دانیال اسماعیلی فر دعوت نشد؟

با اعلام لیست تیم ملی، جای دانیال اسماعیلی فر در لیست کی روش خالی به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری، درحالی که مهدی شیری، صالح حردانی و رامین رضاییان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، جای دانیال اسماعیلی فر در لیست تازه کی روش خالی به نظر می رسد. مدافعی که علاوه بر حضور به موقع در کارهای تدافعی، طی دو بازی اخیر پرسپولیس، سه پاس گل ثبت کرده تا یکی از عوامل اصلی صدرنشینی سرخ ها باشد.

اسماعیلی فر بعد از دو پاس گلی که در هفته گذشته برای سعید صادقی ارسال کرد، در بازی دیروز مقابل نفت مسجد سلیمان نیز با ارسال فوق العاده خود برای یورگن لوکادیا، گل سه امتیازی تیمش را پایه ریزی کرد تا مشخص شود نه تنها در تاکتیک های دفاعی یکی از بهترین هاست بلکه در اندیشه های هجومی یحیی نیز نقش پررنگی ایفا می کند.

جالب اینجاست کی روش برای دفاع راست تیم ملی از نفراتی چون مهدی شیری، رامین رضاییان و صالح حردانی دعوت به عمل آورده است، آن هم درحالی که صالح حردانی جایگاه ثابتی در تیم باشگاهی خود ندارد و این روزها بیشتر کوین یامگا فیکس بازی می کند.

دانیال اسماعیلی فر تا به این جای کار و تا پایان هفته ششم لیگ، برترین پاسور بین مدافعان لیگ 22 محسوب می‌شود و در رده دوم برترین گلسازان لیگ بعد از ریکاردو آلوز از تراکتور قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها