منافی علیه ساپینتو: سرمربی آوردید یا شومن؟

منافی علیه ساپینتو: سرمربی آوردید یا شومن؟

نساجی در هفته ششم لیگ برتر در استادیوم آزادی برابر استقلال قرار گرفت و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد؛ در حاشیه این دیدار تنش‌هایی بین نیمکت دو تیم به وجود آمد که به همین بهانه به سراغ جواد منافی مربی تیم نساجی رفتیم.

منافی درباره تنش‌هایی که بین نیمکت دو تیم وجود داشت توضیح داد: ما سه بازی از داوری متضرر شدیم و سعی کردیم به داورها بی‌احترامی نکنیم؛ ما در بازی با سپاهان، ملوان و پیکان به خاطر داوری امتیاز از دست دادیم اما احترام گذاشتیم. در بازی با استقلال از دقیقه یک و با اولین سوت داور، همه کادرفنی حریف از سرمربی گرفته تا دستیارهای ایرانی و خارجی سر گروه داوری ریختند، هجمه به وجود آوردند، فقط دادوفریاد کردند و تنش ایجاد کردند. سرمربی تیم حریف برای ما خط و نشان می‌کشید؛ به چه دلیل؟ تا دقیقه ۴۵ بازی ما یک اعتراض هم نداشتیم و از روی نیمکت بلند نشدیم؛ برای حریف پنالتی گرفتند و صحنه‌های دیگری هم وجود داشت که هیچ اعتراضی نکردیم اما در صحنه‌ای آقای مطهری یک اعتراض کوچک داشت و در برخوردی در کنار خط گفت این خطا بود و داور به آقای مطهری کارت زرد داد.

وی افزود: ما در کنار خط با داور صحبت می‌کردیم و سرمربی تیم حریف برای من و کادرفنی رجز می‌خواند و خط و نشان می‌کشد؛ چطور می‌شود که یک مربی خارجی وارد فوتبال ما بشود و برای نیمکت حریف رجز بخواند و دادوبیداد کند؟ نمی‌دانم دلیل این رفتارها چه بود و من حتی به داور هم گفتم شما جلوی ایشان را بگیرید. سرمربی آورده‌اید یا شومن؟ رفتارهای کنار زمین ایشان را در هفته‌های گذشته و بازی دیروز نگاه کنید‌‌. من به خاطر این رفتارها و اینکه با اولین اعتراض به آقای مطهری کارت دادند از داور ناراحت شدم و گفتم چرا از دقیقه یک، کادرفنی حریف اعتراض می‌کنند و شما برخوردی نمی‌کنید؟ ما تیم پرطرفداری هستیم و هواداران از ما انتظار دارند و گاهی می‌گویند شما چرا اعتراض نمی‌کنید؟ متاسفانه سر مربیانی را که احترام می‌گذارند، می‌برند.

مربی نساجی درباره درگیری بین دو نیمه بیان کرد: اگر دقت کنید پنج نفر آقای ساپینتو را نگه داشته‌اند که سمت کادرفنی ما نیاید. اینجا که چاله‌میدان نیست؛ ما آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم. درست است که بازی را باخته‌ایم اما نباید اخلاق و رفتار حرفه‌ای را ببازیم. آقای ساپینتو از خارج از کشور آمده و باید طوری باشد که افراد بتوانند چیزهایی از ایشان یاد بگیرند نه اینکه فقط دادوبیداد کند، شومن باشد و رجز بخواند‌. این رفتارها درست نیست و عصبانیت من به خاطر همین مسائل بود.

وی در خصوص دلیل عصبانیت ساپینتو در بین دو نیمه گفت: دلیل این مسائل این بود که من نسبت به رفتارهای ایشان اعتراض کردم. ایشان با دست برای ما خط و نشان می‌کشید و قصد داشت به سمت ما بیاید که آقای بیژن طاهری و مربیان استقلال ایشان را گرفتند. حتی وقتی سوت پایان بازی را زدند باز هم ۵-۶ نفری ایشان را نگه داشته بودند که سمت ما نیاید. اینکه ایشان به جای مسائل فنی، به فکر حواشی و درگیری هستند باعث عصبانیت من شد. رجزخوانی آقای ساپینتو باعث اعتراض من شد اما همه به اشتباه فکر کردند برای داوری بود. ما بازی را باختیم اما صحبتی نکردیم و از داوری هم تشکر کردیم. من شخصا با رفتارهای مربی حریف مشکل داشتم. بعد بازی به من گفتند شما که آرام بودی چرا این رفتار را کردی؟‌ گفتم گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما نمی‌توانی خودت را کنترل کنی؛ به راحتی بی‌احترامی می‌کنند و حقت را می‌خوردند. هواداران نساجی عاشق این تیم هستند و می‌گویند چرا صحبت نمی‌کنید و با دادوفریاد حق ما را نمی‌گیرید؟ من فکر می‌کنم این مسائل حرفه‌ای نیست اما هواداران هم می‌بینند که مربیان دیگر با این کار نتیجه می‌گیرند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها