پرسپولیس هر هفته اخراجی می‌گیرد!

در شش هفته ابتدایی لیگ، چهار تیم مقابل پرسپولیس بازی را ده نفره تمام کرده‌اند.

پرسپولیس هر هفته اخراجی می‌گیرد!

یک پنالتی و یک کارت قرمز به سود پرسپولیس در مسجد سلیمان همه آن چیزی بود که شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به بازی نیاز داشتند.

اخراج میلاد باقری با کارت زرد دوم، تاثیرگذارترین کارت قرمز این فصل برای پرسپولیس بود. در شش هفته گذشته تنها آلومینیوم و صنعت نفت مقابل پرسپولیس کارت قرمز نگرفته‌اند.

در هفته اول، ذوب آهن، نادر محمدی را به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۵۳ از دست داد و این تیم چهل دقیقه با ده نفر مقابل پرسپولیس مقاومت کرد.

در هفته دوم و در شرایطی که فولاد نیز همانند ذوب آهن برای گل نخوردن در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفته بود، در وقت‌های اضافه نیمه دوم علیرضا کوشکی با خطای شدید کارت قرمز گرفت تا فولاد دقایق کوتاهی را ده‌نفره بازی کند.

در بازی هفته پنجم، پرسپولیس مقابل هوادار، در حالی‌ که محمد عمری در دقیقه ۹۰ در موقعیت تک به تک قرار داشت و حتی فرصت پاس دادن به هم‌تیمی خود نیز برایش مهیا بود توسط امیرحسین پورمحمد سرنگون شد تا داور مدافع هوادار را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند.

بنابر این محمدی، کوشکی، پورمحمد و باقری چهار بازیکنی بوده‌اند که در این فصل مقابل پرسپولیس اخراج شده‌اند که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها