درخواست هواداران العربی برای کنار گذاشتن مهرداد محمدی

آنها از شکست برابر الدحیل ناراحت هستند و از مدیران العربی خواستند تا خیلی سریع به ویژه درباره وضعیت مهرداد محمدی وارد عمل شوند.

درخواست هواداران العربی برای کنار گذاشتن مهرداد محمدی

هواداران تیم فوتبال العربی خواهان جایگزینی یک بازیکن جدید خارجی با مهرداد محمدی شدند.

 به نقل از روزنامه الوطن قطر، تیم العربی دوحه پس از کسب چهار پیروزی متوالی در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر برابر الدحیل شکست را پذیرفت. در این مسابقه تیم العربی مرتکب اشتباهات زیادی شد که از دید یونس علی به عنوان سرمربی نیز پنهان نماند. 

بر اساس این گزارش، غیبت‌های متوالی مهرداد محمدی در ترکیب العربی به دلیل آسیب‌دیدگی باعث شده تا هواداران این تیم خواهان جایگزینی یک بازیکن جدید خارجی با مهاجم ایرانی شوند. آنها از شکست برابر الدحیل ناراحت هستند و از مدیران العربی خواستند تا خیلی سریع به ویژه درباره وضعیت مهرداد محمدی وارد عمل شوند. العربی در دیدار برابر الدحیل نیازمند حضور مهرداد محمدی و تلاش‌هایش بود اما نتوانست بهره‌ای از او در خط حمله کنار عمر السومه و یوسف المساکنی ببرد. همین غیبت کافی بود تا افکار عمومی خواهان جایگزینی یک بازیکن جدید خارجی شوند تا بتواند تغییرات لازم را ایجاد کند. 

الوطن در ادامه نوشت: رافینیای برزیلی بازیکنی است که نام او به العربی گره خورده و این تیم همچنان در انتظار نهایی شدن این انتقال به سر می‌برد. بازیکنی که تجربه بازی در بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و ورزشگاه‌های بزرگ اروپایی را دارد. العربی در انتظار موفقیت انتقال رافینیا است که می‌تواند تفاوت بزرگی در رویاهای این تیم در فصل جاری ایجاد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها