شعارنویسی علیه نیمار دراطراف ورزشگاه پارک دو پرنس

شعارنویسی علیه نیمار دراطراف ورزشگاه پارک دو پرنس

سایت فوتبالی نوشت: در اطراف ورزشگاه پارک دو پرنس در شهر پاریس، شعارهایی علیه نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نوشته شده است. این اتفاق در فاصله 24 ساعت مانده به بازی پی.اس.جی مقابل رئال مادرید در این ورزشگاه رخ داده است و در خیابانهای منتهی به این ورزشگاه، شعارهایی مثل «نیمار بیرون» دیده می شود. این درحالی است که دوشنبه شب خبری از این شعارنویسی ها در این خیابانها نبود و این اتفاقات همه در روز سه شنبه رخ داده .

این اولین باری نیست که هواداران پاری سن ژرمن در طول این فصل دلخوری وناراحتی شان را نسبت به نیمار ابراز می کنند و در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ در لیگ یک فرانسه که شنبه شب برگزار شد و اولین بازی نیمار دراین فصل برای تیمش بود، هواداران حسابی از شرمندگی این بازیکن برزیلی درآمدند. در سکوهای ورزشگاه و به ویژه در محل استقرار هواداران افراطی پی.اس.جی علاوه بر بنرهای اهانت آمیزی که علیه نیمار به چشم می خورد، شعارهای تندی هم علیه او به گوش می رسید و از دقیقه اول تا پایان بازی، برخی از حاضران در ورزشگاه به نیمار توهین می کردند. در پایان بازی نیمار در گفتگو با خبرنگاران گفت:« از حالا به بعد در بازیهای خانگی تیمم هم فکر می کنم که در خارج از خانه بازی می کنم.»

با گذشت چند روز از توهین های شنبه شب، به نظر می رسد که اوضاع برای نیمار تغییری نکرده و تعدادی از هواداران افراطی پاری سن ژرمن اعلام کرده اند که از الان به بعد موضع اعتراضی آنها نسبت به نیمار، موضع بی تفاوتی نسبت به این ستاره برزیلی خواهد بود. اما درهرصورت آنها فراموش نکرده اند که نیمار در تابستان عزمش را برای ترک پاریس و انتقال به بارسلونا جزم کرده بود. حالا هم در خیابانهای منتهی به پارک دو پرنس و در آستانه مصاف حساس پی.اس.جی مقابل رئال مادرید شعارهایی علیه نیمار به چشم می خورد. این درحالی است که نیمار به دلیل محرومیت شانس حضور دراین بازی را نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها