جشنواره فیلم «جگران» میزبان «کار کثیف» جدیدترین ساخته خسرو معصومی است

فیلم سینمایی «کار کثیف» ساخته خسرو معصومی در دهمین جشنواره فیلم «جگران» به نمایش در می‌آید.

جشنواره فیلم «جگران» میزبان «کار کثیف» جدیدترین ساخته خسرو معصومی است

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینجشنواره فیلم جگران هرساله حدود 55هزار مخاطب  دارد و پوشش رسانه‌ای آن بیش50 میلیون نفر در هند را در برمی‌گیرید. این جشنواره در بیش از 18 شهر و در هیجده سینمای کشور هندوستان، 400 فیلم سینمایی را اکران می‌کند.

امسال اما جشنواره فیلم جگران میزبان کار کثیف است. این فیلم جدیدترین ساخته خسرو معصومی کارگردان ایرانی است. کار کثیف داستان پسری را روایت می‌کند که یک دانشجوی حقوق است. او پس از ناامیدی در پیدا کردن کار در حالی تصمیم به مهاجرت می‌گیرد که مجبور به انجام یک کارکثیف شده است. نقش اول این فیلم را پدرام شریفی بازی می‌کند.

این مراسم در حالی 27 تیرماه در بخش رقابتی و غیر رقابتی در شهر دهلی نو آغاز می‌شود که طبق اعلام پیشین، امسال برنامه مرور آثار پوران درخشنده سینماگر ایرانی را در دستور کار قرار داده است. آثاری که از این کارگردان به نماش در‌می‌آید فیلم‌های «زیر سقف دودی»، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند!»، «کودکان ابدی» و «رؤیای خیس» است. همچنین فیلم «سیمین» ساختهمرتضی آتش زمزم نیز در این رویداد سینمایی نمایش داده خواهد شد.

جشنواره فیلم جگران در ۱۸ شهر هندوستان  از جمله کانپور، لاکنو، الله آباد، وارناسی، آگرا، میروت، دهرادون، هیسار، لدیهانا، پاتنا، رنچی، جمشدپور، گورهپور، راپور، اندور و بهوپال جریان دارد و در نهایت در روز ۷ مهر ماه امسال (۲۹ سپتامبر ۲۰۱۹) در شهر بمبئی به پایان می‌رسد.

این جشنواره جوایزی در رشته‌های بهترین فیلم خارجی، بهترین فیلم، بازیگری مرد، بازیگر زن، بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهترین آهنگسازی، بهترین فیلم دانشجویی، بهترین فیلم مستند، جایزه ویژه به هنر سینما، جایزه طلا، نقره و برنز به بهترین سینماها و برندگان اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها