آمار فروش سینما در هفته گذشته

«شبی که ماه کامل شد»، «ما همه با هم هستیم» و «سرخپوست»/ همچنان پرچمدار فروش در گیشه

هفته گذشته با اینکه فروش بلیط در سینماها به نسبت هفته‌های پیشین تغییر قابل توجه‌ای نکرده بود اما، شبی که ماه کامل شد، ما همه با هم هستیم و سرخپوست همچنان در صدر فروش قرار دارند.

«شبی که ماه کامل شد»، «ما همه با هم هستیم» و «سرخپوست»/ همچنان پرچمدار فروش در گیشه

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: هفته گذشته با اینکه  اثر جدید خسرو معصومی به نام کار کثیف در سینماها به اکران در آمد، اما باز هم فروش فیلم به نسبت هفته‌های پیشین در گیشه با استقبال مخاطبین روبرو نشد.

تصور می‌شد که با اتمام امتحانات و آغاز فصل تابستان استقبال از تماشای فیلم‌ درسینماها زیاد باشد اما، تعداد تماشاچیان حاضر در سینما هیچ تغییری نکرده است. آمار فروش فیلم‌های سینمایی به شرح ذیل است:

کار کثیف خسرو معصومی بعد از دو سال وقفه در اکران، روایت‌گر مضمونی اجتماعی از یک زوج است که به دلیل مشکلات اقتصادی و در نتیجه بیکاری، مجبورند از ایران مهاجرت کنند. مبلغ فروش این فیلم در دو روز اول 24 میلیون و 463 هزارتومان بود.

شبی که ماه کامل شد از نرگس آبیار روایت‌گر داستان ازدواج دختری در جنوب تهران با پسری از بلوچستان است که در نتیجه، عشق آنها حوادث تلخی را در پاکستان خلق می‌کند. این فیلم در چهار هفته 10 میلیارد و 346 میلیون تومان فروخته است.

سرخپوست نیما جاویدی بعد از یک ماه فروش با مبلغ هشت میلیارد و 324 میلیون تومان، قصه زندانی را روایت می‌کند که یکی از زندانیانش فرار می‌کند و این اتفاق روایتی متفاوت از زندگی از نشان خواهد داد.

همه با هم هستیم کمدی جدید کمال تبریزی است که داستان رازهای افراد مختلف را در سقوط یک پرواز هوایی به تصویر می‌کشد. این اثر کمدی آقای تبریزی هشت میلیارد و 407 میلیون تومان فروخته است.

ایکس لارج نیزبه کارگردانی محسن توکلی در یک هفته 592 میلیون فروخته است تا قصه سه جوان امروزی را روایت کند که پس از آزادی از زندان حوادث غیر منتظره‌ای را تجربه می‌کنند.

زهرمار جواد رضویان قصه مردی را نشان می‌دهد که گذشته‌ فراموش نشده‌اش، دردسرهای زیادی برای او بوجود می‌آورد در حالی که امروزه او به فرد محترمی تبدیل شده است. این فیلم کمدی در گیشه بعد از چهارده روز یک میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته است.

دختر شیطان کمدی دیگری است که قربان محمدپور کارگردان آن است. این فیلم محصول مشترک سینمای هند و ایران است و داستان  دختر شیطان است که به زمین می‌آید تا یک آدم بی‌گناه پیدا کند. در مجموع آمار فروش این فیلم از روز اکران تا این هفته 778 میلیون و 887 هزارتومان بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها