احتمال ساخت فصل دوم سریال وارش

فصل دوم سریال وارش شاید ساخته شود. تهیه‌کننده این سریال بعد از اینکه قسمت آخرش چند شب پیش از شبکه سه پخش شد گفت: احتمال ساخت سری دوم وارش وجود دارد.

احتمال ساخت فصل دوم سریال وارش

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: قسمت آخر سریال وارش چند شب پیش از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال چند قسمتی با وجود اینکه انتقاداتی به آن وارد می‌شد اما مخاطبین خاص خود را جذب کرده بود.

فصل دوم سریال وارش احتمال ساخت دارد

تهیه کننده سریال وارش در خصوص ادامه سریال وارش گفت: امکان اینکه این سریال را این این داستان ادامه بدهیم وجود دارد، اما به نظر من جذابیتی دیگر وجود نخواهد داشت. در خصوص اینکه فصل دوم این سرایل ساخته شود یا خیر هنوز با نویسنده صحبتی نکرده‌ایم اما ممکن است که روزی فصل دوم ساخته شود اگر نویسنده ایده متفاوتی را ارائه بدهد. 

محمودرضا تخشید در خصوص اینکه این سریال در چند فصل روایت چند دهه بود افزود: این امکان برای ما وجود داشت که داستان را ادامه‌دارتر کنیم. مثلا بعضی قسمتا امکان طولانی‌تر شدن را داشت مثل ورود یار محمد تا ورود وارش به داستان. ما در داستان ریتم تندی داشتیم و خیلی سریع به اصل موضوعات می‌پرداختیم. این موضوع ربطی به مسائل مالی نداشت.

تخشید درخصوص اینکه چرا از بازیگران مطرح استفاده نکرده‌اند گفت: من در این مدت کارم در تلویزیون و کار در سریال‌های همچون ستایش، نرگس، پرستاران تلاش کرده‌ام از بازیگران جدید استفاده کنم. 

به نظر این تهیه‌کننده یکی از مزایای تولید سریالی با بازیگران جدید، معرفی آن‌ها در بازیگری است که این اتفاق می‌تواند یک تجربه کاری خوب برای او شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها