صدابردار پیشکسوت سینما نشان درجه یک هنری دریافت کرد

علی اصغر شاهرودی پیشکسوت در عرصه صداگذاری سینما گواهینامه درجه یک هنری دریافت کرد.

صدابردار پیشکسوت سینما نشان درجه یک هنری دریافت کرد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینسید محمد طباطبایی حسینی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گزارش خبرآنلاین با حضور در منزل علی اصغر شاهوردی گواهینامه درجه یک هنری این صدابردار پیشکسوت را به وی اعطا کرد.

وی در این دیدار با اشاره به سابقه کاری شاهوردی آثار او را در تاریخ و ذهن سینمای ایران ماندگار دانست.

طباطبایی اظهار کرد: آقای شاهوردی نه‌ فقط برای هم نسلی‌های خودشان که برای نسل جدید سینما هم به عنوان یک سینماگر شریف و متعهد شناخته شده هستند و در واقع گواهینامه درجه یک هنری از نام هنرمندان بزرگواری مانند ایشان اعتبار می‌گیرد. جای خوشحالی دارد که آقای شاهوردی را در شرایط جسمی و روحی بهتر می‌بینیم و این مهم علاوه بر لطف خداوند مرهون توجه خانواده به ویژه همسر اوست.

در این دیدار مصطفی سماوات دبیر کمیته تخصصی ارزشیابی هنرمندان سینما و احمد میرعلایی از مدیران سابق سینمایی و تهیه کننده سینما نیز حضور داشتند.

همچنین در زمان این دیدار، داریوش مهرجویی کارگردانی که بیشترین سابقه همکاری علی اصغر شاهوردی با وی است در تماس تلفنی جویای احوال او شد.

اصغر شاهوردی سال ۱۳۸۶ هنگام بازگشت از لوکیشن فیلم «چراغی در مه» از شمال دچار حادثه رانندگی و آسیب مغزی جدی شد که مشکلات وی پس از ۱۲ سال همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها