نشست مطبوعاتی عوامل سریال گاندو/ سناریو این سریال بر اساس یک داستان واقعی‌ است

عوامل سریال گاندو با پایان این سریال دریک نشست مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

نشست مطبوعاتی عوامل سریال گاندو/ سناریو این سریال بر اساس یک داستان واقعی‌ است

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: پس از اینکه دوشنبه شب قسمت آخر سریال گاندو از شبکه سوم سیما پخش شد. عوامل این فیلم امروز سه شنبه 18ام تیرماه با حضور در واحد ارتباط مردمی 162بعد از گفت‌وگو با مردم، در نشستی با خبرنگاران در خصوص این سریال موفق سخن گفتند.

این جلسه با صحبت‌های آقای افشار شروع شد که گفت: من سریال آنام را با بودجه دولت ساختم، اما این سریال صددرصدش با هزینه صدا و سیما ساخته شده است. من ابتدا از همه کسانی که در این سریال چه به عنوان بازیگر و یا سایر عوام سریال کنار ما بودند و یا از بیرون ما را حمایت کردند متشکرم و همین‌جا اعلام می‌کنم ما به هیچ نهادی وابستگی نداریم و کاملا مستقل هستیم.

آقای افشار افزود: این سریال نشان داد که در عصر رسانه و شیشه‌ای بودن هر جریان و خبری، هیچ حاشیه امنی برای مسئولی وجود ندارد. ما در این سریال نشان دادیم که مامورین امنیتی ما همیشه هوشیار هستند و در منافع ملی و امنیتی هیچ خط قرمزی وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص بازی خود در چین خاطر نشان شد که ما باید در یک لوکیشنی خارج از ایران سفر می‌کردیم، درنتیجه به چین رفتیم و من به خاطر صرفه‌جویی در هزینه‌ها بازی کردم.  ما حتی از فیلمبردارمان هم بازی گرفتیم.

آقای افشار گفت: حوزه کاری من هنر است و نمی‌توانم در مورد برجام نظری بدهم اما همنیقدر را بگویم که تمام این سال‌ها آمریکا نشان داده عهدشکن است و برجام مصداق بارز آن است.

در ادامه بعد از آقای افشار تهیه‌کننده سریال آقای مجتبی امینی در مورد سریال گفت: من هم به نوبه خود از همه عزیزان تشکر می‌کنم تا این سریال به سر منزل مقصود رسید. از تیم تدوین که روزها و ساعت‌ها کار کردند.

تهیه کننده گاندو تصریح کرد: ما برای سری دوم این سریال برنامه‌های داریم که همچنان در پی تکمیل سوژه هستیم، قطعا موضوعاتی را انتخاب می‌کنیم که دغدغه مردم است و اگر کسی از این جریان واهمه دارد، عملکرد خود را درست کند.

آقای امینی در مورد سریال گاندو افزود: این سریال را ما پارسال با بودجه سریال (ب) ساختیم. گاندو  یک‌سال تحقیق و پژوهش را به دنبال دارد و به دلیل حساسیت فراوان چندین بار بازنویسی شده است. تمام قراردادها در رسانه ملی مشخص است.

وی همچنین در مورد این سوال که چرا دیالوگ‌ها شعاری بود گفت: ما حرف مردم را زدیم و شعار حرف بدی نیست.

آقای امینی  به صحبت‌های دیروز سخنگوی وزرات امور خارجه اشاره کرد و گفت: این سریال بر اساس تمام مستندات واقعی ساخته شده  و چه کسی می‌تواند ادعا کند اطلاعاتی کامل‌تر از اطلاعات سپاه از پرونده جیسون رضائیان دارد. هیچ اطلاعاتی از جای دیگر به ما نرسیده است.

در پایان آقای امینی افزود که جای یک سریال استراتژیک در تلویزیون خالی بود تا فراتر از مرزها برود. من از تمام بچه‌های تیم گاندو قدردانی می‌کنم که تلاششان ثمر داد و مردم کار را دوست داشتند.

 سپس نویسنده سریال گاندو  پس از بیانات کارگردان و تهیه‌کننده شروع به صحبت کرد. آقای قادری نویسنده این اثر گفت: دیروز مصاحبه‌ای از جانب من منتشر شد که تیتر آن به اشتباه تایپ شده بود. من این کار را یک شیطنت رسانه‌ای تلقی می‌کنم. ما این سریال را 80 درصد براساس واقعیت ساختیم و در 20 درصد باقی‌مانده دستمان بسته بود.

آرش قادری افزود: پرونده جیسون رضائیان مو به مو واقعیت را بیان کرده است، اما ما چند پرونده دیگر هم داشتیم که باید آنها را با رابط و قصه مرتبط می‌کردیم.

من بعنوان نویسنده وظیفه دارم تا کار را دراماتیزه کنم وگرنه که سریال شبیه به یک مستند تلویزیونی می‌شود.

پس از این صحبت‌ها بازیگران فیلم هم دقایقی به صحبت با خبرنگاران پرداختند.

 پیام دهکردی در خصوص بازی نقش جیسون رضائیان گفت: من نقش واقعی یک خائن و جاسوس را بازی کردم و برای این کار برخلاف اصرار دوستان، نرفتم فیلم‌های از جیسون رضائیان ببینم. فیلم‌های شبیه به گاندو باید زودتر از این‌ها ساخته می‌شد.

در بخشی دیگر آقای وحید رهبانی که نقش مامور اصلی فیلم را بازی می‌کرد گفت: من خوشحالم که در خلق هرچه بهتر شخصیت محمد موفق بوده‌ام، زیرا این روزها بازخوردی که از مردم می‌گیرم برای من هیجان انگیز است.

دیگر بازیگران این سریال نیز ضمن ابراز خرسندی از موفقیت این سریال، از حضور در آن احساس رضایتمندی داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها