مشاور رئیس جمهور:

واکنش به سریال «گاندو»/ صدا وسیما پول ساخت این سریال را از کجا آورده است؟

آقای آشنا مشاور رئیس جمهور در واکنش به سریال گاندو که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود گفت: با این سریال‌ها گنده نمی‌شوید.

واکنش به سریال «گاندو»/ صدا وسیما پول ساخت این سریال را از کجا آورده است؟

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: سریال گاندو که این شب‌ها از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، در قسمت پایانی خود مسایلی را به تصویر کشانده که واکنش‌های زیادی به همراه داشته است.

 صبح امروز مشاور رئیس جمهور آقای آشنا در پاسخ به پخش این سریال گفت: با ساخت این گونه سریال‌ها گنده نمی‌شوید. سریال گاندو قوه مجریه را ضعیف نشان داده است. سوال اینجاست تلویزیون که هزینه ساخت این سریال‌ها را ندارد، دولت هم نه اجازه و نه پولی برای ساخت این قبیل فیلم‌ها دارد. پس این دست‌های پشت پرده کجا هستند که می‌خواهند برای تضعیف دولت پول‌های کلان پرداخت کنند.

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به سریال گاندو

در واکنشی دیگر سخنگوی وزیر امور خارجه در نشستی مطبوعاتی گفت: آقای ظریف که اصلا وقت نگاه کردن سریال و برنامه‌های تلویزیونی را ندارد و من مطلع هستم که وقت ایشان پر است.

در خصوص سریال گاندو باید عرض کنم که سریال خوبی است اما کاش تقوا هم داشت. ما اسنادی داریم که نشان می‌دهد آنچه در این سریال از وزارت امور خارجه به نمایش درآمده، صحت ندارد. اگر خواستید برای واقعی‌تر شدن سریال مستندات لازم نشان داده خواهد شد.

در قسمت بیست و نهم که دیشب ساعت نه پخش شد، در سکانس هایی از نشست وزیر امور خارجه و روسای رده بالای دولت دوازدهم با نهادهای امنیتی، فیلم دولتمردان را بی اطلاع از امور جاسوسی جاری نظام نشان می‌داد، افرادی که بدون دلیل قانع کننده برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کردند.

 سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از شبکه سه سیما پخش می شود

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها