تبعیض یا ادعای برابری

حواشی و انتقادات از سریال «گاندو»/ خون رنگین‌تر صدا و سیما

با پخش سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از شبکه سوم سیما، حواشی این سریال هرروز بیشتر از روز قبل می‌شود، در نتیجه انتقادات از این سریال به خاطر رد کردن همه ممیزی‌ها هم افزایش پیدا می‌کند.

حواشی و انتقادات از سریال «گاندو»/ خون رنگین‌تر صدا و سیما

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: این شب‌ها ساعت 9 شبکه سه سیما یک سریال‌های سیاسی را به نمایش گذاشته است. سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس های دولتی است. در این سریال تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی عوض شده است این فیلم در ارتباط با جیسون رضاییان است که در فیلم مایکل رضائیان نام دارد.

حواشی این فیلم، صدای همه از جمله هوشنگ گلمکانی (سردبیر مجله فیلم) را درآورده بود. او در اینستاگرام خود نوشت: استفاده از کلاه‌گیس برای بازیگر ایرانی سریال «گاندو» ایرادی ندارد ولی برای «کاناپه» عیاری مجاز نیست. دو شب پیش در قسمتی از این فیلم یک بازیگر زن که فارسی صحبت می‌کرد بدون حجاب  با کلاه گیس حضور داشت.

 کاربران شبکه ‌های اجتماعی نیز نسبت به این موضوع اینگونه واکنش نشان دادند: البته واضح و مبرهن است که همه در برابر قانون برابرند اما بعضی‌ها برابرترند!

چندی پیش هم سیگار کشیدن بدون محدودیت بازیگر نقش مایکل رضائیان باعث شد منتقدان زیادی واکنش نشان بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها