الناز شاکر دوست:

بلوچستان اصیل است، مهربان است/ صدا و سیما و برنامه هفت باید پاسخگوی این بی‌حرمتی باشد.

«الناز شاکر دوست» که این‌روزها فیلم «شبی که ماه کامل شد» را روی پرده سینما دارد، در پاسخ به اظهارات آقای فراستی واکنش نشان داد.

بلوچستان اصیل است، مهربان است/ صدا و سیما و برنامه هفت باید پاسخگوی این بی‌حرمتی باشد.

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: هفت برنامه تولیدی و زنده تلویزیونی شبکه سوم سیما است؛ که تحلیل مسائل سینمای ایران و جهان می‌پردازد. آقای فراستی منتقد سینمایی نیز مجری این برنامه است. او در برنامه هفته گذشته به نقد صریح فیلم روی پرده سینما خانم نرگس آبیار به نام شبی که ماه کامل شد پرداخت.

آقای فراستی گفت: فیلم شبی که ماه کامل شد یک فیلم ضد انسانی و ضد ملی است که به دفاع از رفتارهای تروریستی عبدالمالک ریگی پرداخته است. خانم آبیار در این فیلم خشونت محض را به تصویر کشیده است. در این فیلم نیروهای امنیتی را یک عده آدم بی‌دست و پا نشان می‌دهند. او در بخشی از صحبت‌هایش خاندان ریگی را لعنتی خواند.

بعد از این برنامه اکثریت مردم بلوچستان نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان دادند و گفتند که ریگی یک طایفه است نه یک فرد. بیشتر کاربران شبکه‌های اجتماعی گفتند که ما لعنتی نیستیم.

 اما در این میان الناز شاکر دوست که برای بازی در این فیلم، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرده بود نیز واکنش نشان داد و در اینستاگرام گفت: مردم بلوچستان مهربان و دوست‌داشتنی‌اند، آنها لعنتی نیستند. صدا و سیما و برنامه هفت باید پاسخگویی این بی حرمتی به طایفه ریگی و مردم بلوچستان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها