اظهار نگرانی وزیر اطلاعات از فشار دادگاه نظامی برای بازداشت مدیران اطلاعات

اظهار نگرانی وزیر اطلاعات از فشار دادگاه نظامی برای بازداشت مدیران اطلاعات؛ از بعضی تنگ‌ نظری هایی که در مورد سرمایه‌ داران هست انتقاد نمودم.

اظهار نگرانی وزیر اطلاعات از فشار دادگاه نظامی برای بازداشت مدیران اطلاعات

خاطرات هاشمی رفسنجانی

چهار‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۷۸

 [آقای علی یونسی]، وزیر اطلاعات آمد. از فشار دادگاه نظامی برای بازداشت مدیران اطلاعات اظهار نگرانی کرد.

مدیران معاونت اقتصادی تازه تأسیس وزارت را آورد و گزارشی از اهداف تأسیس معاونت را داد.

من هم در اهمیت اقتصاد برای کشور و انقلاب و ضرورت تلاش برای تقویت اقتصاد در عین مواظبت سلامت جامعه و جلوگیری از فساد مالی صحبت‌ کردم و از بعضی تنگ‌نظری هایی که در مورد سرمایه‌ داران هست که مانع سرمایه‌ گذاری و باعث رواج بازار سیاه می شود، انتقاد نمودم.

آقای علی لاریجانی، [رییس سازمان صدا و سیما] آمد. از بیانیه تُند [جامعه] روحانیت مبارز علیه آقای [سیدمحمد] خاتمی، [رییس‌جمهور] انتقاد نمود و گفت، این بی سیاستی، باعث نجات چپ‌ها با مظلومیت‌نمایی از مخمصه نمایشنامه نشریه [دانشجویی] موج شد و اظهارات رهبری در نماز جمعه هم به نفع جناح چپ و ضرر جامعه روحانیت مبارز شد و بهره‌گیری وسیعی می کنند.

با اظهار نگرانی از وضع مجلس‌ آینده، اصرار کرد که من نامزد شوم و مسأله تشکیل حزب استقلال [= اعتدال و توسعه] را پیگیری کرد؛ موافقت‌کردم که اقدام کنند.

گفت، در یک نظرسنجی ابتدایی، [جامعه] روحانیت مبارز حدود ۲۰ درصد، [حزب] کارگزاران [سازندگی]، کمی کمتر از ۲۰ درصد و [مجمع] روحانیون مبارز، حدود ۱۵ درصد آرا [در انتخابات مجلس ششم] را دارند. در مورد جهت تبلیغات برای مجلس، مشورت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها