مهندس باهنر از عملکرد رژیم منحوس طاغوت تمجید نکرده بود

متاسفانه عناصری مشکوک و ضد نظام، متن دستکاری شده مصاحبه مهندس باهنر را به نقل از مستقل آنلاین منتشر کرده اند.

مهندس باهنر از عملکرد رژیم منحوس طاغوت تمجید نکرده بود

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین

بسمه تعالی

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در خصوص شیطنت رسانه ای برخی کانالهای تلگرامی

در پی مصاحبه جناب آقای مهندس باهنر، دبیرکل محترم جامعه اسلامی مهندسین با روزنامه همشهری در مورخ ۱۴۰۰/۹/۳ برخی کانالهای تلگرامی در فضای مجازی با اضافه کردن مطالبی به متن اصلی مصاحبه و تقطیع و انتشار وسیع، سعی در تشویش اذهان عمومی و القاء این مطلب نمودند که ایشان به تمجید از دوران ستمشاهی و عملکرد رژیم منحوس طاغوت نموده است. لذا ضمن ارجاع علاقمندان به متن اصلی مصاحبه در وب سایت آن جریده و همانگونه که در نشست خبری روز دوشنبه ۱۴۰۰/۹/۸ تاکید داشتند، طومار خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته بلند و بعضا معجزه آسا است و اگر صدها سال هم از کم کاریهای رژیم طاغوت و وابستگی ها و سرسپردگی های آنان به بیگانگان گفته شود کافی نیست به نحوی که در آن زمان رژیم طاغوت مردم روستاهای ایران را جزء شهروندان ایرانی به حساب نمی آورد و آنان را در فقر و کمبود نگه داشته بود.

لذا ضمن تکذیب مجدد جملات اضافه شده، تاکید می نماییم که حربه های اتاق فکر تحریف تاریخ قدیمی شده و جامعه اسلامی مهندسین حق قانونی خود را مبنی بر شکایت از کانالهای بازنشردهنده داخلی محفوظ می داند و اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد کشورمان را به متن اصلی این مصاحبه ارجاع می نماید. از خداوند متعال می خواهیم که شرّ دشمنان را به خودشان برگرداند و ملت بزرگ ایران در سایه سار نظام جمهوری اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در رسیدن به آرمانهای بلند امام راحل(ره) و شهدای گلگون کفن، در جهان سربلند باشد.

جامعه اسلامی مهندسین

۱۴۰۰/۹/۹

 

*در پی شیطنت رسانه ای برخی از رسانه های خاص نسبت به تحریف سخنان مهندس محمدرضا باهنر، دبیرکل مجمع اسلامی مهندسین و عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، مبنی بر تطهیر رژیم طاغوت در مورخ پانزدهم آبان ماه ۱۴۰۰ که انتشار این خبر با واکنش قاطع، تکذیبیه و شکایت آقای باهنر مواجه شد.

اما متاسفانه عناصر مشکوکی این خبر نادرست را الان به نقل از مستقل آنلاین منتشر کرده اند.

نظر به تکذیب سریع مهندس باهنر ما از دبیرکل محترم مجمع اسلامی مهندسین پوزش می طلبیم.*

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها