محمدرضا باهنر، چهره شاخص اصولگرا:

مردم فهمیده‌اند که رژیم طاغوت خائن که نبود هیچ، خدمات بزرگی هم انجام داد

تا ۱۰، ۱۵ سال پس از پیروزی انقلاب هم هر مشکلی پیش می‌آمد، گردن رژیم طاغوت می‌انداختیم. خب چندی بعد مردم گفتند طاغوت رفته است دیگر؛ خودتان چه‌کار کرده‌اید؟» وحالا همه فهمیده اند که رژیم قبلی علاوه براینکه خائن نبود خدمات بزرگی هم به کشور انجام داد که ما تمام دستاوردهای رژیم سابق را غارت و به نابودی کشاندیم.

مردم فهمیده‌اند که رژیم طاغوت خائن که نبود هیچ، خدمات بزرگی هم انجام داد

اظهارات تامل برانگیز چهره شاخص اصولگرا

 ادامه مذاکرات، نظر نظام است. مسئولان کشیدن سیم خاردار به دور کشور را از سر بیرون کنند!. رییسی در انتخابات وعده های غیر عملی داد. رژیم قبلی علاوه بر اینکه خائن نبود خدمات بزرگی هم به کشور انجام داد که ما تمام دستاوردهای رژیم سابق را غارت و به نابودی کشاندیم.

 محمدرضا باهنر " چهره سرشناس اصولگرا و نزدیک به "علی لاربجانی" در سخنان تامل انگیز جدید خود درباره خدمات ارزشمند رژیم سابق به کشور و به نابودی کشاندن تمام دستاوردهای ان گفت:

چیزی که من اطلاع دارم مجموعه نظام به این نتیجه رسیده‌اند که مذاکرات باید ادامه پیدا کند. ادامه مذاکره، یعنی باید راه‌هایی برای تفاهم پیدا بکنیم.

همه مسوولان و تصمیم‌سازان کشور ما از سرشان بیرون کنند که ما می‌توانیم یک سیم خاردار به دور خورمان بکشیم.

 این‌که بگوییم همه تحریم‌ها برداشته شود تا ما مساله هسته‌ای را حل کنیم، نتیجه‌ای نمی‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت می‌گوید ما ۱۰ تا ۱۵ سال پس از انقلاب هم مشکلات را به گردن شاه می‌انداختیم در حالیکه  هرچه داشتیم از رژیم سابق بود.

«این‌که ما بگوییم همه تحریم‌ها باید برداشته شود تا ما مسائل هسته‌ای را حل کنیم، فکر نمی‌کنم به نتیجه برسد، اما می‌توانیم روی حرکت گام‌به‌گام تفاهم کنیم و یک قدم آن‌ها جلو بیایند و یک قدم هم ما.

همه مسوولان و تصمیم‌سازان کشور ما از سرشان بیرون کنند که ما می‌توانیم یک سیم خاردار به دور خورمان بکشیم و یاحتی بتوانیم کشور را به قدرت وعظمت وجایگاه قبل از انقلاب برسانیم.»

باهنر درباره سرنوشت پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف در مجمع تشخیص نیز گفت:

 «منتظر موضع رسمی دولت فعلی هستیم‌ که بیاید و در مجمع صحبت کند که خودش در مجموع منافع پیوستن به FATF را بیش‌تر می‌داند یا زیان‌های آن را. باید دندان  پرداخت کمک های بلاعوض به گروههای جهادی را فعلا"بکشیم»

او همچنین از رویکرد شعاری دولت ابراهیم رئیسی برای حل مشکلات کشور انتقاد کرد.

باهنر گفت: «بعضی از مسوولان می‌روند و به مردم می‌گویند که ما مشکل زاینده‌رود را تا دو‌ماه آینده حل می‌کنیم. این مشکل که در ۳۰سال حل نشده؛ ظرف دو ماه چگونه می‌توان آن را حل کرد؟

در هفت‌‌‌هشت‌ماه پایانی دولت گذشته متأسفانه نیروهای انقلابی و اصول‌گرا وعده می‌دادند اگر دولت عوض شود، همه مشکلات حل می‌شود. خب، این وعده غیرممکنی بود.

این‌که بگوییم قبلی‌ها اَخ و بد بوده‌اند و ما می‌خواهیم حالا کار عجیب و غریبی کنیم، نمی‌شود!

ما تا ۱۰، ۱۵سال پس از پیروزی انقلاب هم هر مشکلی پیش می‌آمد، گردن رژیم طاغوت می‌انداختیم. خب چندی بعد مردم گفتند طاغوت رفته است دیگر؛ خودتان چه‌کار کرده‌اید؟» وحالا همه فهمیده اند که رژیم قبلی علاوه براینکه خائن نبود خدمات بزرگی هم به کشور انجام داد که ما تمام دستاوردهای رژیم سابق راغارت و به نابودی کشاندیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها