احمدی نژاد ممنوع‌الخروج شد

به علت مخالفت نهادهای امنیتی با سفر احمدی‌نژاد به امارات و برای شرکت در اجلاس جهانی ماموریت برای صلح، وی امروز سخنرانی خود را به شکل تصویری انجام داد.

احمدی نژاد ممنوع‌الخروج شد

 نهادهای امنیتی با سفر محمود احمدی‌نژاد به امارات مخالفت کردند. به همین سبب وی که قرار بود امروز در اجلاس جهانی «ماموریت برای صلح» در شهر دوبی امارات، سخنرانی کند، مجبور به ارسال پیام تصویری برای این اجلاس شد.

 

 احمدی نژاد در این سخنرانی مجازی گفت: بارها به سران منطقه ، نامه و هشدار داده‌ام

احمدی نژاد در کنفرانس جهانی صلح در دبی امارات متحده عربی گفت: گفت: جنگ، ریشه در پشت کردن به فطرت، واگذاشتن عقل، پوشیدن چشم و بستن گوش از حقایق و ظرفیت های بزرگ زندگی و در واقع در ندیدن، ندانستن، نفهمیدن و نتوانستن دارد.

 

او گفت که همواره جنگ طلبانی بوده اند که برای ارضای امیال نفسانی و تحقق افکار شیطانی بر طبل جنگ نواخته و در عین حال با تمجید از یورش، سرکوب و غارت دیگران کوشیده‌اند مشی و نقش خود را توجیه نمایند.اما به شهادت تاریخ و تجارب مکرر معاصر، آنان جز به ضرب جعل، تحریف، تحمیل، زور و خفقان، آن هم برای دوره‌ای بسیار کوتاه، هرگز در پنهان ساختن چهره کریه و پلید و مرام شیطانی خود توفیق نیافته‌اند. من بارها و به مناسبت های مختلف با ارسال نامه دوستانه به برخی از سران منطقه و هشدارهای مکرر در مصاحبه ها و سخنرانی های خود، قصد قدرت ها برای جنگ افروزی در منطقه، به ویژه به خاطر نقشه آنان برای ایجاد نظم جدید را یادآور شده‌ام. بارها لزوم هوشیاری رهبران منطقه برای بازی نکردن در زمین سیاست‌های آنان و اینکه جنگ طرف پیروز ندارد و همه ضرر خواهند کرد را مشفقانه و البته به صراحت مورد تاکید قرار داده ام.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها