خبرنگار تسنیم خبر داد:

دکتر سایان در درگیری مسلحانه توسط وزارت اطلاعات کشته شد

تعدادی زیادی از اعضای شبکه‌ای دکتر سایان بازداشت شدند 

سرکرده یک گروهک تروریستی (معروف به سایان) در یک درگیری مسلحانه، توسط وزارت اطلاعات کشته شد او که محمد حسین‌پور نام دارد، به عنوان دکتر سایان خود را معرفی می‌کرد و تحت هدایت مستقیم موساد بود.

دکتر سایان در درگیری مسلحانه توسط وزارت اطلاعات کشته شد

حسین دلیریان خبرنگار دفاعی_ امنیتی خبرگزاری تسنیم در یک رشته توئیت درباره کشته شدن محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان اینگونه نوشت:

محمد حسین پور در سال ۹۷ بعد از اینکه ادعای امام زمان بودن می‌کند، از کشور فرار کرده و راهی یکی از کشورهای همسایه می‌شود.

او، به محض ورود به کشور همسایه، زیر چتر اطلاعات موساد قرار می‌گیرد.

این نشان می‌دهد که موساد از قبل سایان را نشان کرده بوده است.

موساد با یک تلاش ساده، افسر رابطش را به سراغ سایان می‌فرستد و با استقبال او از این ارتباط مواجه می‌شود.

بر همین مبنا، موساد در اولین گام، طبق توافق با خود سایان، آموزش او را در برنامه قرار می‌دهد و آموزش‌ها خیلی سریع آغاز می‌شود.

آموزش‌هایی که موساد برای دکتر سایان در کشور همسایه گذاشت، شامل موارد ذیل است: -آموزش کار اطلاعاتی

-آموزش کار با انواع سلاح‌های انفرادی

-آموزش شبکه‌سازی تیم‌های عملیاتی

-آموزش کار با ابزارهای الکترونیکی بدون شناسایی شدن

 تا اینجا کار، برای اینکه بدانید میزان اشراف سربازان گمنام امام زمان(عج) تا چه حد روی دکتر سایان و حتی افسر رابط موساد سوار بوده‌اند، فقط همینقدر بدانید که تمام تماس‌ها و ارتباطات اینترنتی سایان در "تاکسی‌گردی‌ها" تحت رصد بوده است.

 نهایتا حدود ۳ سال پس از خروج از کشور، سایان به صورت مخفیانه و البته با کوله‌باری از انواع و اقسام آموزش‌هایی که موساد به او داده بود، وارد ایران می‌شود و خود را به تهران می‌رساند.

او، وعده می‌دهد که در جای جای کشور، عملیات مسلحانه انجام دهد.

کار که به جای خوبی می‌رسد و کل شبکه پای کار دکتر سایان می‌آیند، سربازان گمنام امام زمان وارد می‌شوند و کار را تمام می‌کنند سایان و کل شبکه‌اش زیر ضربه می‌روند؛ تعدادی زیادی از اعضای شبکه‌ای بازداشت می‌شوند اما خودِ سایان در درگیری مسلحانه کشته می‌شود.

دکتر سایان کشته شد

نکته قابل توجه: دکتر سایان، افسر رابط موساد و تمام رفت و آمدهای آن‌ها در کشور همسایه تحت رصد اطلاعاتی ایران بوده و ده‌ها برگ سند از این رصد به‌دست آمده است منتظر باشند، شاید اطلاعات این اسناد روزی منتشر شود تا افتضاح بزرگی که موساد به بار آورده، روشن شود.

و دو نکته تکمیلی: امشب برخی سایت‌های داخلی تصاویر واضحی از جسد سایان که در درگیری با سربازان گمنام امام زمان کشته شد، منتشر خواهند کرد و اینکه، طبق استعلامات انجام شده، سایان، دکتر نبوده و مدرکش هم جعلی است.

 

 ·

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها