حسن روحانی کجاست؟

چندماه از ریاست جمهوری روحانی گذشته و خبری از او نیست، نه خودش در انظار عمومی و رسانه‌ای حضور می‌یابد نه خبری از او به بیرون درز کرده است.

حسن روحانی کجاست؟

سکوتِ سیاسی روحانی می‌شکند؟ 

چندماه از ریاست جمهوری روحانی گذشته و خبری از او نیست، نه خودش در انظار عمومی و رسانه‌ای حضور می‌یابد نه خبری از او به بیرون درز کرده است. مخالفان دیروز و امروزش اما فعال هستند و یک روز هشتگ روحانی را محاکمه کنید می‌زنند و روز دیگر سیاست‌های او در ایام ریاست جمهوری را به نقد می‌کشند. 

سکوت روحانی اما فضا را برای برخی گمانه‌های سیاسی باز کرده است. عده‌ای پیش‌بینی می‌کردند روحانی در قامت یک رئیس به مجمع تشخیص برود؛ پیش‌بینی که تا اینجای کار محقق نشده و بعید به نظر می‌رسد او در قامت یک عضو ساده در جلسات مجمع حضور یابد. برخی نیز از تلاش‌های روحانی برای نقش‌آفرینی سیاسی در قالب یک حزب سخن می‌گویند. 

روحانی فعلا روزه سکوت گرفته و خبری از او نیست اما بعید است سیاستمداری که از روزهای قبل از انقلاب نقش‌آفرینی سیاسی داشته به این راحتی از عرصه سیاست کنار برود. شاید شیخ فعلا در روزهای استراحت بعد از ریاست جمهوری به سر می‌برد. آنچنان که غلامعلی رجایی، فعال سیاسی می‌گوید: «آقای روحانی قابل حذف نیست؛ چراکه این آدم سابقه ۴۰ سال در خدمت به نظام را در کارنامه خود دارد، او در مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است، ۸ سال مدیریت کشور را در دست گرفته است، برای همین هم معتقدم آقای روحانی حیات سیاسی‌اش را در مجمع ادامه خواهد داد.»/قرن نو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها