وال‌استریت ژورنال: تهران به آژانس اجازه دسترسی به تجهیزات نظارتی را می‌دهد

سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید؛ سفر گروسی یک روزه و برای رایزنی درباره موضوعات همکاری‌های ایران و آژانس است، اما وال‌استریت ژورنال نوشته تهران به آژانس اجازه دسترسی به تجهیزات نظارتی را می‌دهد.

وال‌استریت ژورنال: تهران به آژانس اجازه دسترسی به تجهیزات نظارتی را می‌دهد

در حالیکه سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید؛ سفر گروسی یک روزه و برای رایزنی درباره موضوعات همکاری‌های ایران و آژانس است، وال‌استریت ژورنال نوشته تهران به آژانس اجازه دسترسی به تجهیزات نظارتی را می‌دهد.

 

 بنابر خبرهای رسانه‌ها قرار است رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در رأس هیاتی به منظور دیدار و گفت‌وگو در خصوص موضوعات همکاری‌های ایران و آژانس، امشب برای سفری یک روزه وارد تهران شود.

دیدارهای او پیش از ظهر روز یکشنبه صورت می‌گیرد و هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بعد از ظهر همان‌ روز به وین مراجعت خواهند کرد.

اما وال استریت ژورنال در خبر فوری نوشت: ایران به آژانس اجازه دسترسی به تجهیزات نظارتی را می‌دهد.

درباره جزییات تفاهم میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وال‌استریت‌ژورنال نوشت: به گفته سه منبع نزدیک به مذاکرات این و آژانس، سفر گروسی به تهران در پی تفاهم میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت می‌گیرد که براساس آن تهران به آژانس دسترسی به تجهیزات نظارتی فعالیت‌های هسته‌ای خود را خواهد داد و همکاری در تحقیقات در خصوص مواد هسته‌ای پیدا شده در ایران را دوباره از سر می گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها