آقای روحانی من صبح ۵ شنبه فهمیدم چطور شما صبح جمعه متوجه شدید!؟ 

ادعاهای عجیب و غریب بنزینی رئیس جمهور

وقتی مدیران جراید روز پنجشنبه از افزایش قیمت بنزین خبردار شدند چطور ممکن است رئیس دولت صبح جمعه خبر را دریافت کرده باشد؟ ادعای رئیس جمهور از جانب مردم مقبول نیست!

ادعاهای عجیب و غریب بنزینی رئیس جمهور

مستقل‌آنلاین، سرویس سیاسی، علی نظری_ سردبیر 

 آقای دکتر حسن روحانی هفتمین رییس جمهور ایران در سفر روز ۴شنبه ششم آذر به تبریز در کمال تعجب و ناباوری اعلام کرد که از افزایش نرخ بنزین بعد از اجرای طرح، آنهم در صبح جمعه ۲۴ آبان یعنی ۸ ساعت بعد مطلع شده که نرخ بنزین ۳۰۰ درصد افزایش یافته است!

در بخش های خبری شامگاه ۴ شنبه ۶ آذرماه ۹۸ چندین بار اظهارات باور نکردنی رییس جمهور را مشاهده کردم. آنچه که موجب ناخرسندی اینجانب شد، خنده‌های خاص وی بود که انگار با این سبک بیان به تمسخر مردم ایران پرداخته است!

نگارنده که کنشگر سیاسی و مدیر چند رسانه هستم یعنی از رییس جمهور کشورم زودتر فهمیدم که بنزین لیتری ۱۰۰۰ تومان قرار است۳۰۰۰ تومان شود؟ ماجرا از این قرار بود، در ساعات پایانی (شب) ۴ شنبه ۲۲ آبان۹۸ توسط پیامکی از معاونت مطبوعاتی مطلع شدم که با قید فوریت فردا ۵شنبه ۲۳ در ساعت ۹ صبح به همراه کلیه مدیران روزنامه های کشور مدعو معاونت مطبوعاتی هستیم. راس ساعت مقرر در سالن کنفرانس معاونت مطبوعاتی حاضرشدم. میزبان این جلسه دکتر محمد خدادی معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

از همان آغاز جلسه دریافتیم که شان جلسه مزبور صرفا اطلاع رسانی است و دولت به معاونت محترم مطبوعاتی دستور داده که از مدیران روزنامه‌ها بخواهد با واکنش‌های اعتراضی احتمالی همراهی نکنند و دولت را در اجرای این طرح چالش زا یاری نمایند. ریز جزییات افزایش قیمت بنزین و سهمیه انواع خودروها به اطلاع ما (مدیران روزنامه‌ها) رسید. در پایان جلسه هم از سوی معاونت مطبوعاتی به مدیران حاضر تاکید شد که ماهیت این جلسه محرمانه است و به هیچ وجه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ آبان نباید خبری شود، اتفاقا مدیران مسئول حاضر هم،امانت‌داری نموده و ماحصل این جلسه خاص را در رسانه‌های خویش منتشر نکردند.

اکنون سوال ما از آقای روحانی این است که معاون وزیر شما از اجرای طرح افزایش بنزین روز ۴ شنبه ۲۲ آبان مطلع می‌گردد و روز ۵ شنبه ۲۳ آبان این خبر داغ را به مدیران روزنامه‌ها ابلاغ می‌کند ولی رییس دولت از اجرای این طرح،صبح جمعه ۲۴ آبان مطلع می‌شود؟ چگونه این گفته رییس جمهور را باور کنم؟ یعنی من که مدیر یک روزنامه هستم و هیچ گونه سمتی در نظام جمهوری اسلامی ندارم از رییس جمهور به اسرار نظام محرم‌تر هستم؟

از محضر مردم هوشمند ایران اجازه می‌خواهم که به رییس جمهور بگویم لطفا در دیالوگ با موکلینش حداقل صداقت را رعایت کند!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها